Martine-Tom schreef: Das leuk en aardig maar ik bestelde niet via de darfsite, plus dat ik ze gemaild heb om het te vragen waar ook geen antwoord op kwam.Das toch niet echt klantenbinding zou ik zeggen...
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Martine-Tom schreef: Das leuk en aardig maar ik bestelde niet via de darfsite, plus dat ik ze gemaild heb om het te vragen waar ook geen antwoord op kwam.Das toch niet echt klantenbinding zou ik zeggen...
Martine-Tom schreef: Net even gekeken maar op de Darfsite staat mijn postcode er niet eens tussenHeb je wel gekeken bij routes en tijden, want die man die het bij jou heeft gebracht heeft jou dus wel op de lijst staan.![]()
deja schreef: Heb je wel gekeken bij routes en tijden, want die man die het bij jou heeft gebracht heeft jou dus wel op de lijst staan.Ja, ik sta er echt niet tussen...
Martine-Tom schreef: Ja, ik sta er echt niet tussen...Dan is het maar goed dat ze je toch gevonden hebben ondanks dat je postcode niet in de lijst staat..., anders had het kattenvolk nu niet zo lekker kunnen eten
Moet zeggen dat ik het wel heeel mooi spul vind, heb de haas/hert eruit gehaald en de kip en de katten hebben nog net de bodem van het schaaltje niet opgegeten![]()
Ina schreef: Dan is het maar goed dat ze je toch gevonden hebben ondanks dat je postcode niet in de lijst staat..., anders had het kattenvolk nu niet zo lekker kunnen etenHaha ja psies!![]()
Ina schreef: Maar ja..., voorzichtige conclusie is dus dat het de moeite van een test wel waard is.Yep, ik zou alleen wel even goed uitzoeken wanneer ze ongeveer je spullen komen brengen, dat is toch wel heel handig om te weten
Zou fijn zijn.., hoe meer keus hoe beter en zo veel keus is er niet in gemalen biovlees.
Pammetje schreef: Ik kreeg op mijn mail netjes en snel antwoord en van de bestelling die ik via de website geplaatst heb, kreeg ik voor de aflevering netjes een pakbon met daarop de afleverdatum. Enig minpuntje was dat het met een normale personenwagen geleverd werd, dus niet gekoeld.Vooraf per mail bedoel je?
Ik had kip, wilde gans, zalm. kalfsboekmaag, haas en kalkoen besteld. Zowel de honden als de katten vonden het lekker. Ikzelf vond het erg fijn gemalen.
Martine-Tom schreef: Yep, ik zou alleen wel even goed uitzoeken wanneer ze ongeveer je spullen komen brengen, dat is toch wel heel handig om te wetenJe moet even kijken waar je tussen staat bij wanneer komt mijn bestelling dat kan je aan de hand van je postcode bekijken daar staat ook bij of hij iedere week op die postcode komt of om de week of soms nog langer. Ik woon in Noord Holland met de postcode 1827 en bij mij komt hij op vrijdag altijd was ook voorheen zo toen Caroba het nog bracht.
Maar tot zover vind ik de kvv echt heel mooi, je ziet stukjes bot en ik hoor ze er ook echt op knagen, het is niet overdreven nat, was ook stijf bevroren toen het geleverd werd, Dus op bereikbaarheid en communicatie na bevalt het tot nu toe prima en is het een aanrader![]()
deja schreef: Je moet even kijken waar je tussen staat bij wanneer komt mijn bestelling dat kan je aan de hand van je postcode bekijken daar staat ook bij of hij iedere week op die postcode komt of om de week of soms nog langer. Ik woon in Noord Holland met de postcode 1827 en bij mij komt hij op vrijdag altijd was ook voorheen zo toen Caroba het nog bracht.Dat heb ik gedaan, maar mijn postcode staat er gewoon echt niet tussen, maar met Caroba heb ik hier met bezorgen ook altijd veel problemen gehad, kwamen een week te vroeg of te laat of kwamen gewoon helemaal niet opdagen of ze belden ineens dat ze vanmiddag kwamen ofzo...
Als je dan weet welke dag dan kan je kijken bij routes en tijden de dag voordat hij komt staat dat erop. Dat is redelijk goed ingeschat de tijden staan er bij dat kan natuurlijk iets afwijken.
Ik zelf heb al 7 soorten hier en bevalt allemaal prima, het vervoer doen ze sinds een week of 3 a 4 zelf dus dat staat nog in de kinderschoenen, de vrieswagens zijn besteld komen eind januari. Mijn katten eten per dag ieder 2 kuikens en ong. 150 kvv ik geef daar 1 of 2 kippenhartjes bij en ze doen het er prima op en zijn er dol op.