Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
[quote="denise1968"]
Jemig met de kat aan een riempje rondlopen. tsja zou het best willen doen maar woon in een buurt dat ik meteen voor de rest van mijn leven voor gek wordt verklaard hahahaha
[/quote]Oh ik ook, daar heb ik me nooit wat van aangetrokken. Ik ben nu ook de enige die de hele tuin omheind heeft voor de katten (gekscherend de gevangenis genoemd door de buurt) en voordien ging ik met Doki en Freud wandelen en fietsen.
Door Jeanine1984
denise1968 schreef: Jemig met de kat aan een riempje rondlopen. tsja zou het best willen doen maar woon in een buurt dat ik meteen voor de rest van mijn leven voor gek wordt verklaard hahahaha Misschien een stuk onbewoonbaar land opzoeken dan ga ik daar met ze lopen :-)))

Maar goed als je 360 gram door 4 deelt want je geeft 2 keer voeding op een dag dan zit je op 90 gram per kat per maaltijd. Dit is iets meer als 5 kilo per maand. Met 11 kilo doe je dus 2 maanden?
Nee, het is niet gedeeld door 4. Het is gedeeld door de 2 katten. Het is 11 kg per maand voor 2 katten die niet te dik zijn en die 's nachts nog steeds miauwen om voer.
Door Jeanine1984
Ze staan nu dus sinds maandag weer op "onbeperkt" brokken en nu zijn ze eerder verzadigd,  miauwen niet meer om eten en hebben sindsdien ook niet meer overgegeven. Dus hoezeer ik het ook eens ben met de theorie dat rauw vlees en zo beter is;  de praktijk voor mijn katten is toch duidelijk dat de brokken beter werken.
Door Martine-Tom
De praktijk is dat niet elke kat hetzelfde is en ze met iets meer eten mss wel verzadigd geweest zouden zijn...maar dat weet je dus niet  ;)
Door Jeanine1984
Martine-Tom schreef: De praktijk is dat niet elke kat hetzelfde is en ze met iets meer eten mss wel verzadigd geweest zouden zijn...maar dat weet je dus niet ;)
Klopt, omdat ik dat dus niet kan betalen.
Door Jeanine1984
Martine-Tom schreef: Jammer...
Inderdaad, en ik heb er lang over gepiekerd van te voren maar me er nu echt wel bij neergelegd. Daarom zette ik er hier in eersteinstantie mijn rredenen niet bij omdat ik er ook geen discussies meer over wilde, maar die poging is helaas mislukt.
Maar dit is nu dus echt het laatste wat ik erover gezegd heb want ik wil het loslaten!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door