Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hoi Anne,

Ik lees dat je uit wanhoop Sasha's hebt gekocht. Heeft dat nog iets opgeleverd? Op hun site lees ik dat er per gram, 19mg taurine in zit.
Bij ons heeft het geholpen om twee moeilijke eters van brok op kvv te krijgen. Omdat de kvv inmiddels een beetje uit de gratie is gaan wij trouwens barfen. Vandaar dat ik dit forum aan het lezen ben en dit draadje zie.
Haasm schreef: Hoi Anne,

Ik lees dat je uit wanhoop Sasha's hebt gekocht. Heeft dat nog iets opgeleverd? Op hun site lees ik dat er per gram, 19mg taurine in zit.
Bij ons heeft het geholpen om twee moeilijke eters van brok op kvv te krijgen. Omdat de kvv inmiddels een beetje uit de gratie is gaan wij trouwens barfen. Vandaar dat ik dit forum aan het lezen ben en dit draadje zie.
Hoi!

Te koop: pot Sasha's Blend, zo goed als nieuw, is slechts een half theelepeltje uit! :P ;D

Dus eh, nee, Bambi liep er niet warm voor, om het mild uit te drukken. ::) Maar intussen maak ik me over de taurine geen zorgen meer, want ze is dol op een mix van konijnenhart, - lever en -long, en ganzenhart lust ze ook heel graag.

En nou maar hopen dat manlief het niet merkt als ik hem een bord Sasha's Blend visbouillon voorzet... ;D Lukt het overigens, de overgang van kvv naar barf? Ben ik best benieuwd naar. Zelfs mijn op gemalen barf groot geworden (letterlijk) kater weigert barf zodra ik een grotere uitdaging dan een halve kwartel of een muis voor hem neerzet. Dus als je nog tips hebt, laat ze maar komen! :D
Wat vervelend om te lezen dat je dat dure spul voor niets heb gekocht (sorry) :-[ niets zo eigenzinnig als een kat!

We hebben nu nog 12kg HB kvv in de diepvries dus met 4 katten nog zo'n twintig dagen te gaan. Heb al een aardige indruk van het barfen en denk dat ik bij caroba maar van alles een beetje ga kopen om te zien wat wel en wat niet lukt. Ik zal wel een nieuw draadje openen met onze belevenissen ::)
Haasm schreef: Wat vervelend om te lezen dat je dat dure spul voor niets heb gekocht (sorry) :-[ niets zo eigenzinnig als een kat!

We hebben nu nog 12kg HB kvv in de diepvries dus met 4 katten nog zo'n twintig dagen te gaan. Heb al een aardige indruk van het barfen en denk dat ik bij caroba maar van alles een beetje ga kopen om te zien wat wel en wat niet lukt. Ik zal wel een nieuw draadje openen met onze belevenissen ::)
Joh, da's toch niet jouw schuld! Ik dacht: ik probeer het gewoon. Goedkoop is dat spul niet nee, maar het komt vast wel een keer van pas. Ik heb een paar reuen rondlopen die richting de 10 jaar gaan, die kunnen op een gegeven moment vast wel een gewrichtsondersteunend middeltje gebruiken, en die blend is lang houdbaar. Geen probleem hoor.

Succes met de overstap op barf!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door