yava schreef: sorry foutje van mij moet een ander merk zijn niet bibi maar ben even de naam vergeten.volgens mij bestaat er geen kvv met vissmaak ???
Moderators: koekje, pearlsofpassion
yava schreef: sorry foutje van mij moet een ander merk zijn niet bibi maar ben even de naam vergeten.volgens mij bestaat er geen kvv met vissmaak ???
yava schreef: Sylviaaaaahhh oke
Jawel hoor het is van Bandit. Kost iets van 2.95 voor een klein bakje.
geer schreef: Yep...Bandit heeft inderdaad sinds een tijdje een vismix voor de kat...staat nog niet op de site, of heb ik niet goed gekeken ???
geer schreef: Yep...Bandit heeft inderdaad sinds een tijdje een vismix voor de kat...Wow vismix! Die wil ik ook
Loeka schreef: Wow vismix! Die wil ik ookbij de visboer kom je ook een eind hoor![]()
![]()
sylvia schreef: bij de visboer kom je ook een eind hoorJa is waar, heb ook een lading sardientjes in de vriezer liggen. Maar ik dacht meer voor de kleintjes.![]()
Loeka schreef: Ja is waar, heb ook een lading sardientjes in de vriezer liggen. Maar ik dacht meer voor de kleintjes.lachen he
Hahaha, terwijl ik het schrijf bedenk ik dat ze best al wel aan een hele kunnen beginnen. Ze hebben allemaal al een groot stuk vlees gehad, op 1 na hebben ze dat allemaal keurig opgekluifdEr zater er zelfs al een paar flink te grommen. Een andere heeft een extra stukje gepikt en rende er mee weg!
![]()
amber2 schreef: Laatste hoorde ik ook nog van iemand die juist van blikvoer naar brokken is overgestapt voor haar katten, omdat ze dacht dat dat beter zou zijn.Zo vertelt de dierenarts van mijn buurvrouw dat brokken het beste voer is en blikvoer ze niet meer moet geven dat is maar verwennerij. Heb haar wel gezegd dat blikvoer juist veel vocht bevat bladiebla als voorzet, maar dat werd al niet opgepikt helaas.
Marieke schreef: wat is het toch absurd eigenlijkHet blijkt dat ze heel weinig voedingsleer krijgen bovendien verdienen ze enorm veel op de zakken brokken en tevens is het klantenbindingJe zou toch verwachten dat dierenartsen nádenken over wat ze adviseren ??? stelletje sufkoppen
Kruimel schreef: Yep, zei mijn dierenarts ook altijd, want blikken da's 90% water en daar betaal je dan dik voorIs een beetje een rare theorie he...gaat toch ook op voor ons eten? Dus mensen ook alleen nog maar corn flakes ( sommige lijken zelfs op brokken....hahaha) want een stukkie vlees of een stuk fuit of groente das alleen maar duur water? dat slaat toch nergens op...