Ollie schreef:tja ik las dat je sjaggie was![]()
![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ollie schreef: ooow, dat is toevallig!!het hij nou Owin of Odin , eerst zei je namelijk Odin, maar wat een poepie is het
Enne wat vind je van mijn Owin?![]()
sylvia schreef: het hij nou Owin of Odin , eerst zei je namelijk Odin, maar wat een poepie is hetHahaha ja had ik helemaal niet gezien! ik ben ook een beetje gek, we wisten niet zo goed hoe we hem moesten noemen, Odin of Owin..zo zagen vroeger de perzische kittens eruit toen ze nog om aan te zien waren, tegenwoordig vind ik dat gedrochten
Robian schreef: Ik me ongans lopen zoeken naar de foto van Owin.Owin staat in mij onderschrift
Staat hij in de barplaats?
Ik hoop dat het bij ons ook DE oplossing is om er eentje bij te nemen.
Eind mei mag ik mijn nieuwe kattekind ophalen.
Ik ben vrijdag nog even wezen kijken.
'T was wel 1 uur en 45 minuten rijden maar echt de moeite waard. Hij is nu 6 weken.
O ja, dit weekend uitgeprobeerd, Roger lust lamshart.
Nu gaan we naar afdeling rundvlees. Ben benieuwd.
Ollie schreef: Owin staat in mij onderschrift![]()
Jesse ziet hem wel een beetje als concurrent, maar ja voor hoelang?Toen mijn andere kat nog leefde at Roger als een slootgraver. Sinds zij er niet meer is gaat hij steeds meer met het eten klieren.
Jeetje eind mei, dat duurt nog effies.. ::)Wat een pokke eind rijden zeg pfff13 weekjes wachten is altijd lang.![]()
Lamshart heb ik nog niet geprobeert bij Owin, maar tot nu toe eet hij nog steeds alles wat ik hem voorzetHeerlijk, zo'n alles eter.![]()