Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
Ik heb al gemalen mix...dat is heel erg BAH!
Gedroogd vind ie het wel te nassen dus steeds wat minder drogen...bakken is een optie maar dat stinkt zo  :-X
Door Martine-Tom
Zover zijn we nog niet, hij heeft net ontdekt dat je een kuiken uit kan likken, dat je de rest ook kan eten is ie nog niet achter  ;D
(Hij is hier net 4 dagen  ;))
Door Martine-Tom
Nou ik vind dit al heel wat hoor.
Kippevleugels gaan er met niks in  :)
KVV is de hoofdmaaltijd en brokjes...ik hoor hem er nooit meer over  :biggrin2:

Oh ik moest hem vooral hypoallergeen voeren want hij had last van dunne poep...nog niks van gemerkt  8)
Door Mowgli
Ben een paar dagen niet actief op het forum geweest, dus lees nu pas deze topic.
Wat een enorm leuk katertje heb je geadopteerd Martine :)  :smitten: Wat leuk om te lezen dat hij het barfen zo goed aanneemt :) Ik vind het altijd heerlijk om te zien hoe onze viervoeters met smaak eten, vooral als ze barf krijgen :)

Die foto's zijn echt geweldig, vooral de laatste foto waar hij voldaan ligt te slapen / chillen  :bigarmhug: en dat filmpje waar hij zo lekker eet, geweldig!
Door Martine-Tom
Hij vind het idd heerlijk, gister de heren een kippevleugel gegeven, Tom had de helft laten liggen en Doki had hem nog in stukken geknipt gehad.
Kom ik vanmorgen beneden vliegt Doki op die halve vleugel af en begint te kraken  :biggrin2:
Ik denk 2 minuten en toen was ie weg  ;D
Door pearlsofpassion
Ik zou met dat orgaan even onder iets heel lekkers mengen. Ei vb?
Of in fijne sliertjes onder wat kattenmelk (nu het nog mag)?
Beetje creatief mee zijn en blijven proberen.  Desnoods wat extra onder zijn kvv om hem zo aan de smaak te laten wennen...

Eet hij hart ook niet? Dat vinden ze hier heerlijk!
Door Martine-Tom
Neeeeeeeeeeeee hart moet je heel hard tegenaan meppen en "hoge rug zijsprongen met sis" maken  ;D

Oh maar ik ga het uiteindelijk ook winnen hoor...sprak ze vol goede moed  :biggrin2:
Ik zal binnenkort weer eens vers hart halen en lichtjes drogen, mss dat hij het dan blieft.
Door Martine-Tom
Ik heb diverse soorten, lam, eend, kip en idd rund. Rund vind ie gedroogd wel lekker, eendenhartjes zijn in alle fases om mee te meppen en runderhart kijkt hij niet eens naar om. Lam zal ik morgen eens testen, die hebben we nog niet gehad.
Kip at ie de eerste dag wel...maar toen had ie nog een kartonnendoos gegeten als ik die aanbood, inmiddels weet ie dat hij gewoon genoeg eten krijgt en dat het allemaal van hem is...dus dat is een beetje over  :)
Door Martine-Tom

Luister ook goed naar het gekraak  ;D
Oh wat is dit genieten, elke seconde dat hij eet is hij aan het snorren...dat deden de vorige 2 katten op commercieel voer dus nooit!!
Hij rent smorgens gewoon naar beneden en springt op de wasmachine om ongeduldig zijn 1e hapje af te wachten  :yeah:
Inmiddels gaat het qua gedrag rond het eten ook goed, alleen als ze allebei een snoepje krijgen wil er nog wel eens gegromd worden...
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op ma 26 mar 2012, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door