gonny schreef: maandag de ene....dinsdag de andere.... 8)Hahaha![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
gonny schreef: maandag de ene....dinsdag de andere.... 8)Hahaha![]()
jeanne schreef: hm, ik kan natuurlijk ook gewoon snuf gaan halen8) 8) mijn goedkeuring heb je....
en dan over een paar weken krijgt gwenda gewoon een kitten van me vriendin 8)
hmmmmmmmm ben ik zo sneaky????
gonny schreef: maandag de ene....dinsdag de andere.... 8)![]()
jeanne schreef: Nou, ik heb contact gehad met Cat, en ik heb besloten om Snuf toch niet bij ons te plaatsen. Snuf heeft toch wel een gebruiksaanwijzing, en aangezien wij nog nooit een kat hebben gehad lijkt het ons niet echt verstandig.he getver.......ik was al zo blij dat jij em wilde nemen , want ik zou em zo graag willen halen,maar ja het is niet verstandig
We gaan dus voor een kitten
(we? ons? hoor mij, whahaha Jan weet het nog geeneens, geloof ik, hahahaha)
sylvia schreef: he getver.......ik was al zo blij dat jij em wilde nemen , want ik zou em zo graag willen halen,maar ja het is niet verstandigwaarom is het niet verstandig? jij hebt toch behoorlijk wat kattenervaring?
jeanne schreef: waarom is het niet verstandig? jij hebt toch behoorlijk wat kattenervaring?ja maar ik heb er al twee, met een vooruitzicht om een nummer 3 dus met die rode snuf erbij zijn dat er al 4 ....dat gaat echt niet
Loeka schreef: Niet verstandig? Maar wel heeeeeeeeeel leuk zo'n ouwe rooie kater!ja precies, mijn hart is er goed genoeg voor![]()
![]()
sylvia schreef: als hij er volgende week nog zit weet ik niet of ik het vol kan houden, ach gossie zo'n ouwe rooie van 15Hij vreet in ieder geval nog als een dijker![]()