Sien kan het technisch aan om een zalmkarkas te eten. Ze vindt ze al langere tijd alleen helemaal niet meer lekker, zo ook met zalmsnijsels (buikgedeelte). Dus krijgt Sien een stukje filet uit zo'n zak van de AH (die eerst geaaid is voordat hij gevangen werd).
Zalmkoppen lijken me echt veel te hard voor een kat.
Ansjovissen zijn ook mooie visjes voor een kat. Hier worden die dingen helaas niet gegeten; niet rauw en niet uit blik. Ik kan het mogelijk deze zomer weer eens proberen met een echte ansjovis, gevangen in een weer. Gepekelde ansjovis is niet geschikt voor een kat, die gooi je zelf maar op de sla.
Sardientjes kunnen heel groot zijn, maar ook een mooi katformaat. Sien vindt ze maar zozo en de kop best bleh. Sardien uit blik (uitgelekt en afgespoeld) lust Sien wel.
Horsmakreeltjes gaan er best goed in, maar die vind ik moeilijk te vinden.
Panharing heeft ze nog nooit gegeten, maar zijn best geschikt voor een kat. Een staartje van een maatjesharing (is dus niet helemaal rauw), lust ze wel.
Rauwe tonijn heeft Sien ook nog nooit gegeten, maar in blik lust ze alleen die voor menselijke consumptie is. Het bruine vlees uit de blikjes snoezepoes gunt ze geen blik waardig

Makreel uit blik vinden ze hier geweldig (ik heb nog nooit een hele rauwe makreel gevoerd, aangezien ik zelf geen vissen eet en er dus geen los stukje voor de katten is). Sien lust ook gerookte makreel, maar dat is niet zo geschikt voor een kat. Uit blik lust zelfs Ot 2x per jaar een muizenhapje van.
Ik voer dus vissen voor de omega3-vetzuren. Het maakt maar een klein onderdeel uit van het menu en komt dus soms uit blik.
Ot eet geen vissen en ik heb het opgegeven om dat er bij haar in te krijgen. Wild moeten ze hier ook niet, dus ik hoop dat af en toe een muis of ratje de boel nog een beetje rechttrekt en anders is het jammer.