lachnat schreef:Op de site van Kiezebrink staat hoe je moet voeren, wil je dit compleet maken. Maar aangezien ze in KG leveren, is dit best omslagtig om dit voor je katten te doen. Zelf gebruik ik wel de vismixen van ze. die laat ik licht ontdooien. Dus niet helemaal. En dan kan ik er net met een goed mes doorheen. Ik snij het in 4-ren en vries het weer in.
Wel jammer dat de kiezebrink mixen niet compleet zijn.
Maar na wat afgebeld te hebben kan ik volgende week vrijdag een kilo carnibest kat vleesmix halen
Mochten me katten het eten kan ik gewoon per week bestellen in de winkel
Denk dat ik dan voor de zeker heid een blikje tonijn op waterbasis ga halen. Dat vinden ze beide wel erg lekker en mochten ze de carnibest gewoon eten dan kan ik dit zelf nog opeten, ga ik met blikvoer echt niet doen![]()
Blikjes tonijn of zalm op waterbasis zijn ook goed te doen voor je katten! En hier vinden ze de anjovisjes ook heel erg lekker!
Fijn dat je een carnibest adresje hebt! Maar als je katten geen carnibest lusten, lusten ze misschien wel een ander kvv merk. Dus blijf gewoon uitproberen!
Alice van mij, hengelde vlees uit de honden voerbakken. En is begonnen met Lotgering kvv voor honden. De katten versie van lotgering bliefde ze juist weer niet...tja je bent kat of niet