Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door SHIVA
Ik heb hier drie katten rondlopen die da kattenversie van de bibi en nu dus ook van de cb niet willen eten maar van de honden wel alleen als het ook in de bak van de honden ligt zodra ik het in hun eigen bakje doe lopen ze er voor weg
nu krijgen ze van mij koolvis en hart en soepvlees buiten pakken ze nog wel eens een muis of vogeltje moet ik ze nu ook die capsules geven of is dit voldoende
gr shiva
Ik wist niet eens dat er een kattenversie was.... ??? Ja, ik ben al in 3 dierenwinkels geweest & daar zeggen ze altijd dat ze in Nederland al veel verder zijn ivm speciale dierenvoeders enz... & dat daar hier in België nog niet veel vraag achter is, zeker niet voor katten... Duck voor honden is wel veel te vinden...en onze katten eten daar ook van & vinden dit blijkbaar lekker ;D
De kattenbrokken van Nutro bestellen ze voor mij alleen... ::) als ze hun bestelling doen van Nutro honden brokken ::)

Maar onze katten & hond krijgen toch maar 1x of minder in de week Duck, dus dat kan geen probleem zijn ;D
Laatst gewijzigd door Anneke V op wo 09 mar 2005, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door