Moderators: koekje, pearlsofpassion
amber2 schreef: Kan iemand mij vertellen wat de adviesprijzen zijn voor de verschillende verpakkingsgroottes van het natuurvoer kat van Carnibest? Ik kocht tot nu toe altijd de kleinste pakjes maar misschien moet ik toch ook maar eens met de zaag in de weer als dat zoveel in kosten scheelt...!Kilo €3,90![]()
Karin & Pyrs schreef: Met zo'n stuk van 250 gram doe ik nu nog ca. 2 dagen.Met 2 kittens?
Loeka schreef: Ik betaal veel minder hoor. Ik betaal per kilo 2,70 voor de natuur en vlees. Voor de lam 3,50 per kilo.Ze vroeg de adviesprijzen
Bij Corine kun je een prijslijst grootverbuik opvragen. Want bovenstaande prijzen zijn wel grootverbruik prijzen. Koop je per keer maar een paar pakje, ja dan ben je veel duurder uit.![]()
An schreef:Oeps, ik bedoel daar eten ze 2 keer van en dan heb ik een heel klein beetje over voor de volgende dag ..........
Met 2 kittens?Hier eten ze elk zo'n 150 a 200 gram per dag!
An schreef: Oh ik dacht alNou dat vind ik ook wel stoer
Ik heb het de honden trouwens geleerd! Ze blijven van het kattenvoer af zelfs als ik is niet thuis ben! Vind ik best stoer gedaan van mezelf![]()
An schreef: Oh ik dacht alNou, dat lukt mij dus nooit ...................
Ik heb het de honden trouwens geleerd! Ze blijven van het kattenvoer af zelfs als ik is niet thuis ben! Vind ik best stoer gedaan van mezelf![]()