Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
Ja neem me maar in de maling! ;D ;D Maar ik sta daar straks bij de Gamma of Karwei met de vraag: "Heeft u misschien ook een geschikte zaag om het vlees voor mijn katten mee te zagen?" ;D ; :o :-\
Door zurca
Als ik hier eens aan het zagen moet dan gebeurd dat met zo'n gewoon handzaagje...Af en toe een nieuw zaagje erin want ze worden wel snel bot maat dat gaat goed. Alleen je moet niet halverwege denken van "phoee effe rusten" want dan zit je zaagje vast gevroren ::) :-X Als je moe word zaagje eruit of even rustig aan maar wel blijven bewegen ;D
Door Supermax
Hallo,
Ik heb dus de kiloverpakking voor mijn dames. En de dame bij van Bunschoten vertelde mij dat veel mensen het zagen met een ijzerzaagje. Ik ook proberen en dat gaat goed ;D. Ok, je hebt nog steeds wat spierballen nodig, maarreh, als je die niet hebt vraag je het toch gewoon aan manlief?????? ;) (of vriend).
Sowieso is een kiloverpakking goedkoper dan vier pakjes van 250 gram.......
Door Lisa
Ik laat het altijd ff licht ontdooien totdat ik er met een mes doorheen kom. En ik snij het helemaal door, of ik snij het aan en breek het dan verder.
Door amber2
Kan iemand mij vertellen wat de adviesprijzen zijn voor de verschillende verpakkingsgroottes van het natuurvoer kat van Carnibest? Ik kocht tot nu toe altijd de kleinste pakjes maar misschien moet ik toch ook maar eens met de zaag in de weer als dat zoveel in kosten scheelt...! ;)
Door Angelique
amber2 schreef: Kan iemand mij vertellen wat de adviesprijzen zijn voor de verschillende verpakkingsgroottes van het natuurvoer kat van Carnibest? Ik kocht tot nu toe altijd de kleinste pakjes maar misschien moet ik toch ook maar eens met de zaag in de weer als dat zoveel in kosten scheelt...! ;)
Kilo €3,90
Pondje €2,25
half pondje €1,35
Door Loeka
Ik betaal veel minder hoor. Ik betaal per kilo 2,70 voor de natuur en vlees. Voor de lam 3,50 per kilo.

Bij Corine kun je een prijslijst grootverbuik opvragen. Want bovenstaande prijzen zijn wel grootverbruik prijzen. Koop je per keer maar een paar pakje, ja dan ben je veel duurder uit. :o
Door K@rin
Ik heb sinds zaterdag ook de kilo-verpakking gekocht.
Die laat ik ca. 3 uur naast de vriezer liggen.
Dan met een groot slagersmes ff insnijden en dan druk je het mes er zo doorheen.
Ik snij de kilo dan in 4 stukken, die ik weer apart verpakt in een zakkie in de vriezer leg.
Met zo'n stuk van 250 gram doe ik nu nog ca. 2 dagen.
Door An
Karin & Pyrs schreef: Met zo'n stuk van 250 gram doe ik nu nog ca. 2 dagen.
Met 2 kittens? :o Hier eten ze elk zo'n 150 a 200 gram per dag!
Door Angelique
Loeka schreef: Ik betaal veel minder hoor. Ik betaal per kilo 2,70 voor de natuur en vlees. Voor de lam 3,50 per kilo.

Bij Corine kun je een prijslijst grootverbuik opvragen. Want bovenstaande prijzen zijn wel grootverbruik prijzen. Koop je per keer maar een paar pakje, ja dan ben je veel duurder uit. :o
Ze vroeg de adviesprijzen :P

En jouw prijs is dan wel voor 100 kilo.
Laatst gewijzigd door Angelique op ma 01 nov 2004, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
An schreef:
Met 2 kittens? :o Hier eten ze elk zo'n 150 a 200 gram per dag!
Oeps, ik bedoel daar eten ze 2 keer van en dan heb ik een heel klein beetje over voor de volgende dag ..........
Ze eten per kitten ca. 110 gram CB per dag ...............
Als ik meer geef, dan laten ze wat staan en dan jatten de honden het van tafel ......... ::)
Door An
Oh ik dacht al ;D

Ik heb het de honden trouwens geleerd! Ze blijven van het kattenvoer af zelfs als ik is niet thuis ben! Vind ik best stoer gedaan van mezelf ;D
Door sylvia
An schreef: Oh ik dacht al ;D

Ik heb het de honden trouwens geleerd! Ze blijven van het kattenvoer af zelfs als ik is niet thuis ben! Vind ik best stoer gedaan van mezelf ;D
Nou dat vind ik ook wel stoer :o
Door K@rin
An schreef: Oh ik dacht al ;D
Nou, dat lukt mij dus nooit ................... ::) ::) :-[
Door Lisa
Sas blijft ook altijd van het kattenvoer af, schaaltjes staan op de grond, was met de brokken al zo. Nu moet ik alleen nog zorgen dat de katten ook van het hondenvoer afblijven :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door