Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Esmeralda77
Jeeejjjj! Wij zijn vandaag nog even bij de monstertjes geweest! :D Payley is erg lief en rustig en klein, maar Phrabu!!! Mijn god! Wat een dondersteentje..! En GROOT al! Hij bleek ook Payleys bordje leeg te eten iedere keer, dus madammeke groeide niet zo en hij werd maar groter en ronder! Inmiddels is de fokdame daar achter gekomen en geeft ze nu apart gelukkig haha... Payley is dankzij die wijziging al 130 gr aangekomen in nog geen week!

Vandaag even snel paar foto's geklikt! Ik kreeg ze er niet zo goed voor, maar er zaten wel een paar lieve tussen:

Payley:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Phrabu:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door Too
De 'bolle' Phrabu kijkt wel heel  8)

Nog een paaaar nachtjes slapen..

Natuurlijk mis je Nicky heel erg, deze 2 komen toch ook niet 'in de plaats van'
Ieder mens, ieder dier heeft zijn eigen plekje in je hart en in je leven
Door gayet
Hallo, ik heb vroeger ook een ren achter het huis gemaak voo m'n katten. Ik heb toen een tuinhuisje gekocht en daar een ren voor laten maken. Als het ging regenen en ze niet in huis wilden konden ze in het tuinhuisje. De ren was toen voor een raam gemaakt zodat ze door het raam wat altijd open stond (behalve in de winter) naar binnen konden. Beviel de katten toen erg goed. Ik heb toen vaak een stoel gepakt om bij de katten in de ren te zitten.
Ik heb verder ook wel gezien dat mensen gaas boven op een omeining plaatsten en het een beetje naar binnen lieten vallen. Als de kat dan omhoog wilde kwam hij tegen het loshangende gaas aan. Moet je geen ondernemende kat hebben want mijn katten zouden er overheen gegaan zijn (turkse van). 
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door