Moderators: koekje, pearlsofpassion
maddoc schreef: Off topic; mijn doodzieke katje heeft net voor het eerst zelf weer een paar hapjes gegeten! En dat was dus...gegrilde kip (maar een paar stukjes maar wel twee keer over, hopelijk de eerste stapjes op de weg terug. Morgen een poging wagen met Bandit Nierdieet).Dat is hartstikke goed nieuws. Het maakt niet uit wat ze eet als ze maar eet. En als ze zo vreselijk ziek zijn, ben je al blij met een paar hapjes.
Robian schreef: heel bekend. Hier willen ze in één keer hun favoriete barf spulletjes niet meer eten.
Ik heb nu maar een aantal rollen bibi en all animal ingeslagen. Ik vraag me soms wel eens af hoe de heren poes & co het geregeld zouden hebben als ze geen personeel hadden en het zelf hadden moeten vangen. Nee, een muis daar heb ik nu geen zin aan ik wil paard![]()
YaYa schreef: Nope. Ze zijn echt niet lastig hoorHet zijn allemaal brokkenkatten die ik ruim 2 jaar geleden met veel pijn en moeite aan de kvv gekregen heb. CB ging goed en verder vonden ze alles te grof. Er zijn er nog een paar die kipfilet lusten en die lusten ook soepvlees maar dan houdt het ook wel op.
ibbi schreef: maar dan is de conclusie dus dat we onze katten te veel geven , te snel toegeven, en dat we ze meer honger moeten laten lijden... ipv iedere 24 uur toch een bak voor hun neus zetten met eten erin wat ze wel blieven ...ja, idd dat denk ik ook, maar dan wel zijnde in goede gezondheid, en dus niet stiekum iets onder de leden....
we zijn gewoon te goed voor ze
ik laat net zo lang die kippenekkies staan tot ze opgaan....
( ahum, zal mij benieuwen, volgens mij houd ik 't nooit zo lang vol als die rotkatten)