Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sher
Je zult wel gelijk hebben. Ik heb vandaag een flinke portie kippennek en -vleugeltjes gekocht en dacht dat ik die dinsdag wel onder handen zou kunnen nemen.
Ach, als ik het ding eenmaal heb en moeizaam aan het malen ben zal ik wel spijt krijgen.  :-X
Door Mevroi Kruim
Nekken moeten ze toch wel aankunnen als je die flink mept en knipt. Doe ik voor Kruimel-zonder-tandjes ook en die eet ze zoet op. Vleugels zijn wel hard, die zou ik malen.

Ik had vlijtig 2 kilo parelhoenkarkas gemalen .... willen die 2 ouwe trutten het niet eten  :hammer:
Door Too
Als Vinnie nekken teveel gedoe vindt..... nomineer ik m nu al voor "meest relaxte barfer van 2009!!/b] :D
Door Sher
Too schreef: Als Vinnie nekken teveel gedoe vindt..... nomineer ik m nu al voor "meest relaxte barfer van 2009!!/b] :D

Zit daar nog een prijs aan vast? 8)
Vinnie is met alles het meest relaxt, die zal zich echt nergens druk om maken. ::) :D
Door Sher
De molen is er! Hemel wat een ding! Hij is zwaar, groot en hij stinkt naar olie.  :P
Door flin
dusss, je zit er nu met afgrijzen naar te kijken???    ;D

of...je denkt: ohhh, wat een techniek, wauw, 'k ga gelijk beginnen!  :D
Door Sher
Elke keer komt de naam Frankenstein in me op.  :-\
Bedenk daarbij dat ik zonder te kijken kuikentjes losbreek van elkaar en eendenekken op de grond gooi om ze los te maken. Dit is gewoon weer de zoveelste drempel die ik over zal gaan. What next.  :-X  ;D
Door flin
what next

...struikel, ...alweer een drempel...maar wèl lekkur! ... voor de katzels dan toch!

gewenning...noemen we dat; zolang je geen enge exercities gaat ondernemen, geloven we in je!

'
Door Sher
Too schreef: ;D ;D ;D FrankenSher
;D ;D
Kijk uit hè, Sher(go) is een afkorting van de naam van mijn zoontje. :D
Door Sher
Goed, ik heb het monster uitgepakt. Toen heb ik hem helemaal los gemaakt en weer in elkaar gezet. Het is de bedoeling dat ik hem eerst was en dan weer in de olie zet. Wat voor olie gebruiken jullie daar voor. Aangezien er voedsel mee bereid wordt, denk ik zelf aan olijfolie. Moet dit op alle onderdelen gesmeerd worden?
Door koekje
ik heb hem ook eerst gewassen. kruipolie aan het ottenmaalsel leek me niet zo lekker.
die van mij  heeft het nog niet nodig gehad om nog eens ingesmeerd te worden (binnenkort weer wel) en ik denk dat ik dan de fles sla-olie pak.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door