Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door verwonderd
Kruimel schreef: Klopt, en er zit kennelijk pens in want alleen Eppo lust het.
Ach, de hondjes waren er blij mee ;D ik voer de katten ook rustig honden-kvv, vers is vers, en de meeste kvv's zit toch niet veel groente in.
AAAAH

Hmmmmmmmm.........

Heb toevallig ook CB eend gekocht overigens. Kijken wat ze daarvan vindt.

Ga ook weer eens een halalkippennekje proberen (trut heeft ze de laatste maanden mooi niet opgegeten he, ja, een paar geknipte stukjes :boo: ) want de biologische kippennekjes kijkt ze met haar nek aan.

Mopperdemopperdemopper. ;D
Echt van harte gaat het nog niet bij Lola, maar alle 4 de katten eten inmiddels het Bandit nierdieet. Ik meng er nu nog maar iets van 1/5 deel Carnibest doorheen en 's ochtends geef ik nu tijdelijk even ontbijt van onverdunde Bandit.
Dus we gaan het proberen met het Bandit nierdieet en voor nood heb ik nog wel een paar rollen CB achter de hand.
Geen gek resultaat na een week knoeien en eten in de bekjes proppen  ;)
Inmiddels heb ik 60 kg Bandit nierdieet in de vriezer zitten en nog wat reserve rollen Carnibest.
Vooralnog eten ze het nu allemaal, alleen ze eten wel erg weinig.

Waar ze 500-600 gram CB per dag aten, eten ze minder dan 325 gram Bandit per dag.
Ik vind het nogal een verschil.
Nou vonden ze de CB lekkerder, maar dat is pech voor ze, ze moeten dit gewoon gaan eten voor hun eigen bestwil.

Uit onze fokkerstijd heb ik nog een digitale babyweegschaal, want op een gewone digitale weegschaal kom je niet boven de 5 kilo uit, dus daar had ik niets aan.
Lola die het slechtste ervan eet, weegt nog steeds 6.6 kg, dus dat lijkt me niet echt zorgwekkend.
Over 2 weken nog maar eens wegen en kijken of ze afvallen of gelijk blijven.
Lola en Cheri mogen trouwens wel wat afvallen, echt slank zijn ze niet, maar ook weer niet echt dik.

Wat zijn honden toch gemakkelijk, die lusten bijna alles  ;D
Maar katten....
Door verwonderd
Ben zeer benieuwd of ze gewicht gaan verliezen, want het verschil CB Bandit is idd flink vind ik. Nu moet ik wel zeggen dat madame hier van de CB meer eet dan van Prins. Prins adviseert in grammen idd minder dan CB. En Prins eet ze idd 'slechter' op dit moment dan he, tot ze wss de CB weer zat is.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door