oe, lekker!
maar jij geeft gepluimde.
gaat dat beter dan bevederde?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: maar jij geeft gepluimde.gaat dat beter dan bevederde?geen idee, de beste man heeft alleen 'kalen'
koekje schreef: hier in adam hebben ze trouwens ook wel duiven op de markt(pleinen, dam, etc)...ja, die zie je hier ook..., maar mij niet met m'n vangnetje...
Kruimel schreef:yup, en een kruis in 't aanzicht ...![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat jouw slaapkamerdeur 's nachts op slot gaat met de strengen knoflook ervoor!!!
flin schreef: yup, en een kruis in 't aanzicht ...![]()
die 9 levens vertrouw 'k voor geen meter....
flin schreef: en dat ze smaken....Leuke foto zeg, wat geniet ie ervan
![]()
verwonderd schreef: geweldig topic Flin! Zo kaapte bosliefje ooit een paar happen spinazie a la creme van ons bord, vond ik toen wat minder geslaagd in haar brokkenperiode...Waaaah
Nu merk ik dat ik ook met andere dingen die ze wegkaapt veel relaxter ben. Ok, ik ben er niet blij mee, maar in de stress schieten, neh, doe'k niet meer. Hmm, kijken of bosliefje dat ook lust, die broccoli! Waarom niet, ze weegt inmiddels....4,1 kg
Kruimel schreef: Waaaahnou he! Schijnt dat ze nog 2 jaar nodig heeft om uit te groeien naar geschat: 4,5 kg. Maarreh, ik heb zo'n vermoeden dat ze de schade aan het inhalen is want ze groeit nl ook qua formaat, dus wie weet gaat ze de 4,5 wel overschreiden. Ze is niet dik en ik kijk elke dag naar haar zo van![]()
je moet haast op haar lijn gaan letten
![]()
Jeetje, geweldig gewoon!
En Muts is een echte muts/kat![]()
![]()
![]()
flin schreef: en dat ze smaken....Vind deze foto wel waanzinnig mooi hoor!!
![]()
Kruimel schreef: Ja hoor, blik met een pietsie zout kan geen kwaad voor 1x per week. Meestal doen ze er een moord voor.Mooi! krijgt ze dat morgen! Dank je Kruimel!
Vind deze foto wel waanzinnig mooi hoor!!je kan in elk geval zien dattie z'n tanden gepoetst heeft...
verwonderd schreef: Heb wel zalm in water met zout???? blik, kon zonder zout niet vinden. Mag dat wel?? Anders idd maar naar de Aldi!Wanneer ik vis out blik gebruik, dan doe ik de vis in vergiet en spoel 't effe af onder stromende kraanwater.