Ik heb vroeger slangen gehad, en die voerde ik ook muizen, ik had een keer een muis over (levende) en zelf dood maken doe ik niet, dus heb ik em aan de akt van mn schoonouders gegeven. Echt heel mooi om te zien hoe een kat dat aanpakt, muisje met huid en haar opgegeten yummie.
Maar nu komt mijn vraag:
Heeft een kat voldoende aan gewoon muizen iedere (zou ik wel uit moeten rekenen hoeveel ze nodig heeft) En dus niks erbij? Of is dit te veel hetzelfde?
Mijn kat wil achter alles aan dat beweegd, dus hier mijn volgende vraag: wat zou er gebeuren als ik een levende muis zou kopen, zit het al zo in het instinkt in dat ze hem dood maakt en opeet, of niet?
Wat kosten eendagskuikens per kilo, en hoeveel heeft een kat daar per dag van nodig? Kan je dit ook gewoon aan de hond geven?
Ik zit gewoon een beetje rond te kijken naar dingen voor mn hond en kat, ik wil hier geen brokjes meer in huis hebben

Ze zit nu op de kvv, en ik zou dus wat dingen erbij willen, of overstappen op deze methode, maar aangezien ik er geen verstand van heb weet ik niet of dit kan, en vraag ik het liever eerst.
Mochten dit domme vragen zijn dan hoor ik het wel! Ben gewoon nieuwschierig hoor, en meer ideeën zijn welkom!