Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door K@rin
panthera schreef:
Maar met een paar rheuma handen ligt het toch wat moeilijker.Afbeelding ;D :-\

Panth.
Ja, dan wordt het zeker moeilijker.
Is er niemand die jou kan helpen ?
Dan laat je een aantal rollen iets ontdooien en maak je er direct een aantal kleinere verpakkingen van, die je dan in de vriezer bewaart.
en anders zit er niets anders op om de kleine verpakkingen te kopen en ben je helaas duurder uit .......
Door panthera
*Karin schreef: Ja, dan wordt het zeker moeilijker.
Is er niemand die jou kan helpen ?
Dan laat je een aantal rollen iets ontdooien en maak je er direct een aantal kleinere verpakkingen van, die je dan in de vriezer bewaart.
en anders zit er niets anders op om de kleine verpakkingen te kopen en ben je helaas duurder uit .......
Hoi Karin,

Jawel hoor, maar als je de de rollen iets teveel laat ontdooien, dan worden ze weer te glibberig om vast te houden. :D
Plus dat ze dan wellicht sneller zouden kunnen bederven.
Ik zoek dus een beetje naar de gulden middenweg. ;)

Panth.
Door Robian
Ik laat ze ongeveer 3 kwartier ontdooien en snij ze dan met een koksmes.
Ik denk echter dat het voor jouw met reuma dan toch nog te moeilijk gaat. :-\

Wat dacht je van een Chippendale die de Carnibest voor je snijd?
EN je hebt de rollen aan stukken EN je hebt wat te kijken :D :D ;D ;D ;D

dan kom ik ook kijken
Door panthera
Robian schreef: Ik laat ze ongeveer 3 kwartier ontdooien en snij ze dan met een koksmes.
Ik denk echter dat het voor jouw met reuma dan toch nog te moeilijk gaat. :-\

Wat dacht je van een Chippendale die de Carnibest voor je snijd?
EN je hebt de rollen aan stukken EN je hebt wat te kijken :D :D ;D ;D ;D

dan kom ik ook kijken

Afbeelding Je bedoelt zo'n lekkere Hunk in een string ? AfbeeldingGoed idee ! Afbeelding ;D ;D

Dat ontdooien zit ik ook een beetje mee in mijn maag: bederft het dan niet sneller, als je het daarna weer invriest ?? :-\

Panth.
Door sylvia
panthera schreef:

Dat ontdooien zit ik ook een beetje mee in mijn maag: bederft het dan niet sneller, als je het daarna weer invriest ?? :-\

Panth.

Als het voor jouw eigen gebruik zo zijn dan zou ik het met je eens zijn maar voor de hond of kat kun je rustig opnieuw invriezen zonder gevaar.
Door panthera
sylvia schreef: Als het voor jouw eigen gebruik zo zijn dan zou ik het met je eens zijn maar voor de hond of kat kun je rustig opnieuw invriezen zonder gevaar.

O ja, vanwege hun maagzuur, neem ik aan ? 8)

Panth.
Door Liselot
Ja. Ook bij mensen zou het niet zo'n issue zijn, want die koken hun vlees eerst als het goed is.

Ik laat het dus altijd een tijdje ontdooien en dan snijd ik het met een fruitmesje (omdat ik dat toevallig voorhanden heb). Dat doe ik sinds augustus 2005 en geen problemen mee gehad.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door