Moderators: koekje, pearlsofpassion
Mischa schreef:Jij liever dan ik
Wat een a-therapeutische bezigheid trouwens: dat muizen knippen.
![]()
![]()
Mischa schreef: Hmm, het is toch een beetje gelukt. Beide muisen in stukken geknipt en een beetje Carocat brokje d'r tussen gelegd voor de geur.Tja... hier ook maar één muizenliefhebber...
Meneer Menno, de fijnproever, heeft de tussenstukken opgegeten.
Wat een a-therapeutische bezigheid trouwens: dat muizen knippen.
![]()
![]()
*Robin* schreef: Tja... hier ook maar één muizenliefhebber...Wauw die Roxy heeft wel een super bediende zeg
Bailey eet het eigenlijk niet en Roxy is er gek op....
wat het probleem misschien is is dat de muisjes koud waren, wel op kamertempratuur maar niet lichaamswarm zoals een echt vers gevangen muis, ik leg vaak het eten in een bakje warm water, dan droog ik ze af in een theedoek die daarna gelijk de was in gaat en dan zijn ze wel warm. misschien verwen ik die dame te veel maar ze heeft liever warme muis als koelkast kouden muis![]()
sylvia schreef: Wauw die Roxy heeft wel een super bediende zegZo hoort het toch ook??![]()
![]()
Sennaruby schreef: Gisteren ben ik ook op jacht geweest naar diepvriesmuizen, maar bij de enige dierenwinkel hier in de buurt raadde me met klem af om deze muizen aan katten te voerenZe zeiden dat het allemaal doorgefokte muizen waren en dat ze niet wist wat dat met katten zou doen
Wat vinden jullie hiervan? Jullie geven toch wel gewoon muizen die voor rattenvoer gefokt zijn, toch?
Groetjes,
Fieke
SPF dieren zijn ziektekiemvrij. U voert uw reptiel het beste wat er is.Bron: http://www.serpo.nl
De dieren zijn altijd vers verpakt controleerbaar via de verpakkingsdatum.
De versheid komt de kwaliteit ten goede en uiteindelijk de gezondheid van uw reptiel.
U ontvangt uw SPF dieren van een erkent en geregistreerd bedrijf.
De SPF dieren worden onder hygienische omstandigheden verpakt.
Sennaruby schreef: Gisteren ben ik ook op jacht geweest naar diepvriesmuizen, maar bij de enige dierenwinkel hier in de buurt raadde me met klem af om deze muizen aan katten te voerenTja als je het over doorfokken hebt dan geldt dat voor alle consumtie dieren behalve dan het echte wild.Ze zeiden dat het allemaal doorgefokte muizen waren en dat ze niet wist wat dat met katten zou doen
Wat vinden jullie hiervan? Jullie geven toch wel gewoon muizen die voor rattenvoer gefokt zijn, toch?
Groetjes,
Fieke