eefje schreef: ik zal wel eens kijken of ik een snij plankje kan vinden wat dat geweld aankan(dat wat ik in huis heb niet iig)Ik heb gewoon een kunststof plankje van de blokker.
gaat goed komen.
groetjes eefje
Moderators: koekje, pearlsofpassion
eefje schreef: ik zal wel eens kijken of ik een snij plankje kan vinden wat dat geweld aankan(dat wat ik in huis heb niet iig)Ik heb gewoon een kunststof plankje van de blokker.
gaat goed komen.
groetjes eefje
eefje schreef: ik heb alleen maar van die dunne plankjes en als ik daar met een hakbijl op in ga meppen dan zit ie zo in me aanrechtblad.Ik heb er ook 1 van glas maar die mep ik in 2en vrees ik.Ik weet niet wat voor idee jij hebt van de grote van een vleesbijl
Ik moet dus eens op zoek naar een dikkere plank.
groetjes eefje
eefje schreef: nou ik dacht toch wel behoorlijk groter dan mijn mesjes in de keukenla,niet danIk heb gewoon een kunsstof plankje van de blokker ook niks heftigs of dik en ik ram er aardig op los met het vleesbijltje en dat gaat prima. Een glazen snijplaat lijkt me hiervoor niet geschikt. Bij de ikea verkopen ze trouwens goeie vleesbijltje voor niet al te veel.
ik moet er nog eens naar op zoek gaan want ik wil meer vlees met bot gaan geven(ik wil ooit ook zelf samen gaan stellen)ook voor de hond maar omdat ik kleine beestjes heb moet ik kleine porties hebben en daar heb ik dan het gereedschap weer nietvoor dus staat dit allemaal op een laag pitje.....
en....ik ben nogal heftig als ik eenmaal ga meppen![]()
groetjes eefje
eefje schreef: ik wilde even vertellen dat onze jaap gister een lekker kipkarbonaadje op heeft,hij heeft er wel de tijd voor genomen zo´n 3uur maar dat was meer omdat hij heel voorzichtig was met kauwen
ik heb hem geplet door er eerst bovenop te gaan stampen en toen heb ik de botjes uit elkaar gedraait en daarna nog met een deurstopper van lood eropin staan hakken
dit alles omdat onze hamer in de schuur ligt en ik te lui was om naar beneden te gaan om hem te halen 8)
groetjes eefje
eefje schreef: ?????????? wat bedoel je?
groetjes eefje