sylvia schreef: Dat grovere is zeker beter alleen niet alle katten blieven dat. Die van mij hebben liever grote stukken. Hier krijgen ze hetzlefde te eten als de honden m.u.v. geitenribben. Als de honden geitenribben eten krijgen de katten geitenvlees (vinden ze trouwens niet echt lekker, ik doe er dan zalmolie over en dan vinden ze het te nassen) Nu zal een kat niet snel een koe vangen maar katachtigen eten natuurlijk wel grotere prooidieren. En ik denk dat als je geen hele prooidieren voert en daar gevarieerd in bent dat je gewoon zo gevarieerd mogelijk moet voeren en dan ontkom je niet aan rund, geit en lam.Ja, hier hetzelfde... katten eten gewoon met hond mee voor zover ze de botten kunnen kauwen en zalmolie (heb ook henne maar dan via een andere internetshop) doet echt wonderen en anders de anti haarbalpasta wel

Als ik zie wat de katten voor een aas mee naar huis nemen vanuit het veld, dan zou het me niets verbazen als ze in de natuur ook een hapje lam en geit en zelfs rund zouden eten als er een kadaver ligt. Behalve muizen en vogeltjes nemen de poezels graag van dat half rotte vlees mee naar huis

Rund vinden beide poezels namelijk heerlijk... enne hier aten ze laatst (niet bedoeld, ze hadden het gejat