Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door panthera
Hier nog een enthousiaste kvv'er. :)

Mijn 3 Siams zijn nu 14 dagen bezig, en ik moet zeggen: ze zijn stukken enthousiaster om te gaan eten, en hun vacht begint al duidelijk zachter en mooier aan te liggen.
Het duidelijkst te zien bij Kayla (de uiterst rechtse op de foto) want die heeft een schildklieraandoening, en heeft daar dagelijks medicijnen voor.
Met name haar vacht was behoorlijk "vlokkerig", en lag niet goed aan. (nog goed te zien op deze foto)
Dat begint ie dus nu mooi wel weer te doen.

Dan de tweede van links: dat is helemaal een moeilijk mannetje: hij at werkelijk NIETS buiten het speciale voer van Hill's voor katten met een darmprobleem.
Na 14 dagen nu, heb ik hem in ieder geval zo gek gekregen dat hij kipfile eet, en vanavond gaat er voor het eerst Carnibest doorheen. :-X
En dan mag ik mijn handen al dichtknijpen, na 14 jaar. ;)
Dus of hij uiteindelijk helemaal op de Carnibest overgaat, is nog de vraag, maar ik ga het zeer zeker doorzetten.

De 1e van links, is een bloterikje, die nog moet arriveren :) , maar die eet gelukkig al Carnibest, dus dat wordt geen probleem gelukkig, en de tweede van rechts eet het, alsof ze 14 jaar niets anders heeft gegeten. ::)
Dus al met al bevalt het hier al aardig, na 14 dagen. Afbeelding

P.
Door panthera
zurca schreef: (even off-topic.....Die "bloterik" wat een schatje zeg!! :-*)
Hoi zurca,

Ja, wat een lekkertje he ? :D

Nog ongeveer een week of 5, en ze wordt met prive chauffeur van Belgie naar hier gebracht. ;)

Nog een foto:

Afbeelding Lief he ? Afbeelding

Panth.
Door sylvia
panthera schreef: Hoi zurca,

Ja, wat een lekkertje he ? :D

Nog ongeveer een week of 5, en ze wordt met prive chauffeur van Belgie naar hier gebracht. ;)

Nog een foto:

Afbeelding Lief he ? Afbeelding

Panth.
Oowwwww wauw ik ben verliefd :smitten:
Door panthera
[quote="sylvia"]
Oowwwww wauw ik ben verliefd :smitten:
[/quote]

Hoi Sylvia,

Schitterend he ? :D en ze eet ondertussen lever, hart, kipfilet, kippenbillen, kippenvleugels, gehakt, vis en carnibest.
Ze is nu 12 weken. mooi he ? ;)

Panth.
Door sylvia
[quote="panthera"]
Hoi Sylvia,

Schitterend he ? :D en ze eet ondertussen lever, hart, kipfilet, kippenbillen, kippenvleugels, gehakt, vis en carnibest.
Ze is nu 12 weken. mooi he ? ;)

Panth.
[/quote]

Ik vind haar om op te vreten (figuurlijk dan he, je moet altijd uitkijken wat je zegt op dit forum als het over eten gaat  ;D
Door panthera
[quote="sylvia"]

Ik vind haar om op te vreten (figuurlijk dan he, je moet altijd uitkijken wat je zegt op dit forum als het over eten gaat ;D
[/quote]

;D Zit hier al met mes en vork klaar, zodra ze arriveert is het smullen. ;)

Oke...I'll get my coat... Afbeelding

P.
Door sylvia
[quote="panthera"]

;D Zit hier al met mes en vork klaar, zodra ze arriveert is het smullen. ;)

Oke...I'll get my coat... Afbeelding

P.

[/quote]

Als ik haar foto zie krijg ik eerlijk waar heel erg de drang dat ik mijn gezicht in haar velletje wil duwen, zo'n lekker zacht en warm lijfje
Door panthera
[quote="sylvia"]
Als ik haar foto zie krijg ik eerlijk waar heel erg de drang dat ik mijn gezicht in haar velletje wil duwen, zo'n lekker zacht en warm lijfje
[/quote]

Dat kan ik me heel goed voorstellen: ze voelen aan, als een warme perzik uit de magnetron. ;)

En kussen doen ze ook heel graag. zelf. :D ;D

P.
Door sylvia
[quote="panthera"]
Dat kan ik me heel goed voorstellen: ze voelen aan, als een warme perzik uit de magnetron. ;)

En kussen doen ze ook heel graag. zelf. :D ;D

P.

[/quote]

Ik heb nu een visioen van mensen die allemaal een perzik in de magnetron stoppen om te voelen hoe een sfinxje aanvoelt  ;D ;D ;D
Door desert_queen

Oh wat een schatje zeg......ben helemaal verliefd op d`r..... :-* :-* :-*
Jammer dat ik haar niet hierheen zou kunnen meenemen.....tenzij ik dr insmeer met zonnefactor 60+.....
Maar vindt haar in 1 woord GEWELDIG !!!!!
Door panthera
[quote="sylvia"]
Ik heb nu een visioen van mensen die allemaal een perzik in de magnetron stoppen om te voelen hoe een sfinxje aanvoelt ;D ;D ;D
[/quote]

Was ook precies de bedoeling. ;) ;D ;D

P.
Door panthera
[quote="desert_queen"]

Oh wat een schatje zeg......ben helemaal verliefd op d`r..... :-* :-* :-*
Jammer dat ik haar niet hierheen zou kunnen meenemen.....tenzij ik dr insmeer met zonnefactor 60+.....
Maar vindt haar in 1 woord GEWELDIG !!!!!
[/quote]

Dank je ! ;)

Agossie, denk wel dat ze in de woestijn meteen geBBQ'de oortjes heeft. :D

Maar ze is inderdaad dan wel om op te vreten. ;D

Afbeelding

P.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door