Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
ik ken dat van meer katten die schijnen dat idd niet te snappen.Misschien kun je het beste de cb niet losmaken maar een pluk uit de verpakking halen en er een rechte toren van in een bakje zetten,als ze em toch weer plat heeft ,even opnieuw tot een heuveltje maken.

geod trouwens dat ze het nu wel eet :D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 26 feb 2004, 01:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lisa
Oh gelukkig, dan is dat dus normaal! Ik veeg het ook weer op een hoopje als ze het rondgesmeerd heeft in haar bakje, maar andere katteneigenaren herkenden dit niet dus ik dacht ik vraag het toch hier ook even na. Misschien valt het kwartje bij haar ook wel over een tijdje hoe dit nou toch werkt ;D. Aldoende leert ze ;).
Door Loeka
Lisa schreef: Even een andere vraag. Ze heeft moeite om wat in haar bakje zit goed op te eten. Het moet echt los in het bakje liggen op een hoopje. Als tijdens het eten een stukje wat verschuift bijvoorbeeld, dan eet ze dat niet op. Echt vast op de bodem ligt het dan ook niet. Veeg je het weer bijeen tot een los bultje, eet ze weer verder. Ik heb meer het idee dat ze niet goed snapt of zo hoe ze dat op moet eten.
Ik weet niet wat voor bakje je gebruikt, maar er zijn veel katten die een hekel aan bakje in de vorm van een kom hebben zeg maar. Een volledig plat bakje, een schotelvorm zeg maar kan uitkomst bieden. Geen garantie natuurlijk want het blijven katten ;)
Door meesmerel1
Mijn kitten heeft bepaald dat hij Bibi veel lekkerder vindt dan Carnibest en het laatste moet hij dus niet meer (terwijl hij het eerst zonder problemen at). Zelfs met blik (noodgreep, Animonda) moet hij het niet...Raar ding...Ik heb nog 7 zakjes in de vriezer...denk dat ik het maar eens per sardientjessap ga proberen. Geen idee waarom hij het nu opeens niet meer lust (hij lust verder alle barf en cvv dus dat is het niet...)... Anders iemand in de omgeving van Hilversum die het over wil nemen of ruilen voor Bibi :D

groetjes,

Marije
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door