Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
sterker nog......... je bent er vanavond bij als hij hem krijgt dus je kan het met eigen ogen zien 8) ;D ;D
Laatst gewijzigd door *Robin* op vr 19 mei 2006, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
[quote="Robin86"]
sterker nog......... je bent er vanavond bij als hij hem krijgt dus je kan het met eigen ogen zien 8) ;D ;D
[/quote]

Het wordt giga gezellie bij jullie !!! ;D :P :-X ;D
Door Liselot
[quote="Robin86"]
mooie foto's joh!!!!! at hij ze wel gelijk in z'n geheel???
[/quote]

Ja. Maar meneer is ook een supereter. Bij de fokker al kreeg hij gedeeltelijk rauw en brokjes, wij voerden toen nog half brok half KVV (ik kon toen nog nergens aankomen, alleen aan Prins), toen we hem thuiskregen liet hij de brokken gerust de hele dag staan tot het rauwe voer tevoorschijn kwam. Een week daarna zijn we overgeschakeld op volledig rauw, en dEUS wil eigenlijk geen CB eten, grote dingen zijn het lekkerst. Voor hem wordt het echt super als ik helemaal zelf ga samenstellen. Ik voel me wat hem betreft wel een beetje schuldig dat ik dat niet eerder ben ga doen, maar het ging qua vleesaanbod/prijs/andere katten die niet goed botten eten etc nogal moeilijk.

Krijgen we ook foto's van die hamster ? Ben benieuwd hoe die er nu uitzien.
Door Bernadette
Whaha! nou Baily is een grappenmaker!!! Maar heeft toch een beginnetje gemaakt! Ben benieuwd hoe de foto's eruit zien!
Door *Robin*
het is meer film dan foto's ik zal ze even op internet kwakken.....momentje ;D
Door *Robin*
en hier de filmpjes

Afbeelding

Afbeelding

excuus voor de kwaliteit :-[
volgende keer maar m'n geluid uitzetten. deze filmpjes staan namelijk allebij volgekletst door bernadette daniel en mij ::)
Laatst gewijzigd door *Robin* op za 20 mei 2006, 01:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
Whaha, geweldig! Ik heb geen geluid op de pc, dus kan gelukkig onze slimme opmerkingen niet horen ;D

Hij deed het leuk he!!
Door *Robin*
ja was erg leuk ;D deze filmpjes hebben geen geluid (is misschien maar goed ook ;D)

hij heeft de hamster niet helemaal opgegeten maar ik vind dat hij erg zijn best heeft gedaan :)

morgen ratje op het menu ;)
Door Liselot
Leuke foto's ! Toch nog een aardige jongen zo'n hamster, ik snap wel een beetje dat Bailey hem niet op kon.

Zie ik het nu goed en zat het vachtje er nog om ?
Door Bernadette
Ja, dat vachtje zit er nog om!

Jammer genoeg wil Monster van ons geen hamster eten. Misschien omdat het nieuw is... We moeten nog eens proberen.
Vanvond hebben ze hier allemaal weer lekker een muisje aangevuld met kuikens gehad!

Morgen weer duif! Is ook echt een hit hier!!!

Heeft Baily de rest niet meer opgegeten?
Door *Robin*
[quote="Bernadette"]
Ja, dat vachtje zit er nog om!

Jammer genoeg wil Monster van ons geen hamster eten. Misschien omdat het nieuw is... We moeten nog eens proberen.
Vanvond hebben ze hier allemaal weer lekker een muisje aangevuld met kuikens gehad!

Morgen weer duif! Is ook echt een hit hier!!!

Heeft Baily de rest niet meer opgegeten?
[/quote]

hij heeft het kontje vanaf de achterpootjes niet meer opgegeten en het koppie ook niet. toch jammer maarja hij heeft van 2 uur vanmiddag tot 5 uur gelegen......nou dan heb je genoeg kans en tijd gehad hoor ::)

vanavond weer een half duifje op die ik in steeds grotere stukken laat......nu van 10 cm bij 3 cm en het pootje en vleugel laat ik heel
het pootje heeft hij op en de vleugel voor de helft (is misschien nog te hard ???) maar de rest wel helemaal, zelfs het sleutelbeentje wat ik met de schaar amper door krijg is weg :P

WE GAAN HELEMAAL DE GOEDE KANT OP!!!!!!!!!!!

en dat dan vanaf dat jullie zijn geweest 8) ;D :D
Door Bernadette
[quote="Robin86"]
hij heeft het kontje vanaf de achterpootjes niet meer opgegeten en het koppie ook niet. toch jammer maarja hij heeft van 2 uur vanmiddag tot 5 uur gelegen......nou dan heb je genoeg kans en tijd gehad hoor ::)

vanavond weer een half duifje op die ik in steeds grotere stukken laat......nu van 10 cm bij 3 cm en het pootje en vleugel laat ik heel
het pootje heeft hij op en de vleugel voor de helft (is misschien nog te hard ???) maar de rest wel helemaal, zelfs het sleutelbeentje wat ik met de schaar amper door krijg is weg :P

WE GAAN HELEMAAL DE GOEDE KANT OP!!!!!!!!!!!

en dat dan vanaf dat jullie zijn geweest 8) ;D :D
[/quote]

Ik zei toch dat we een goede indruk hebben gemaakt!! Volgens mij rook Baily gewoon aan mijn schoenen dat hij indruk op me moest maken! Nou is gelukt hoor! Geweldig hoe dat beestje luisterd en met die hamster aan het spelen was. Super dat het steeds een beetje beter gaat...

Vondeltje snapte het ook ineens!!! Je moet ook niet teveel ineens willen he!!!
Door *Robin*
dat klopt ;D

ik doe het wel rustig aan hoor 8)
steeds een beetje groter en over een tijdje hoef ik die halve duif al niet meer te knippen :P

leuk joh dat Vondel het ook ineens begrijpt :D!!!

morgen je ratje proberen.......ik hoop dat hij niet al te erg stinkt :-X
1 voordeel.............het is een vrouwtje en die stinken meestal niet zo.....dat verschil merkte ik ook heel erg met die muisjes :-X
Laatst gewijzigd door *Robin* op zo 21 mei 2006, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
[quote="Robin86"]
dat klopt ;D

ik doe het wel rustig aan hoor 8)
steeds een beetje groter en over een tijdje hoef ik die halve duif al niet meer te knippen :P

leuk joh dat Vondel het ook ineens begrijpt :D!!!

morgen je ratje proberen.......ik hoop dat hij niet al te erg stinkt :-X
1 voordeel.............het is een vrouwtje en die stinken meestal niet zo.....dat verschil merkte ik ook heel erg met die muisjes :-X
[/quote]
Ja idd. Misschien ligt het wel aan het feit of het mannetjes of vrouwtjes zijn!

Vanavond ging het juist weer super met de muizen! Maar ik heb niet gekeken of het mannen of vrouwen waren! Morgen krijgen ze weer duif, dus maandag weer eens een rat of muis die kant op... ff opletten..
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door