Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
ja dat is waar,maar hoe je ook en slag om de arm houd het zal toch heel erg tegenvallen als het niet goed afloopt,als je dacht dat het zinloos was liet je het niet doen,dus ik ga duimen ,duimen,en nog eens duimen! :-*
Door Rosita
Hoi Loeka,
Gelukkig reageert ze goed op de pijnstillers, en zo te lezen eet ze ook nog lekker. Nu maar hopen op een goede uitslag. Hier duimen we met je mee. Heb in ieder geval een heel mooi weekend met Cinderella. Veel sterkte en geef die dappere meid een dikke knuffel :-*

Groetjes Rosita
Door tieneke
Hoi Loeka ,ik geef je groot gelijk!
2e kerstdag wilden wij onze hond in laten slapen na hevige klachten van zijn hart.
Hij liep hier al langer mee te tobben.
Terwijl ik s,nacht om 2.00 de telefoon pakte om de Da te bellen kreeg Kobus ondertussen een dusdanige opleving dat ik de telefoon heb neergelegd.
Na de kerstdagen is hij door verdere medicatie(plastabletten) weer helemaal de oude.
Het is voor ons nog steeds onvoorstelbaar!
Onze hond heeft geen kanker maar is een oude zieke hond van de dag.
Hij heeft absoluut geen pijn,eet nog als een nijlpaard en heeft ook nog steeds heel veel plezier in het leven!
Wat ik met dit verhaal probeer te vertellen is dat er soms toch nog een medische oplossing kan zijn.
Zeker als jij dit voor jouw huisdier overhebt.
Zolang er niet echt is gezegd dat er geen redden meer aan is zou ik zelf de moed niet opgeven!
Ik hoop zeker voor jouw lieveling op een heel groot wonder,sterkte en heel veel wijsheid :-*
Door sylvia
jeeetje Tieneke ik lees dit nu pas heb ik dit eerder gemist ??? ja dat zal wel.....jeetje ik schrik er alsnog van,gelukkig is hij er nog.
Door tieneke
sylvia schreef: jeeetje Tieneke ik lees dit nu pas heb ik dit eerder gemist ??? ja dat zal wel.....jeetje ik schrik er alsnog van,gelukkig is hij er nog.
Ja Syl hij blijft maar ....doorgaan! ;D
Door Loeka
Cinderella is vanmiddag, na toch wel een gemeen prikje, in haar mandje ingeslapen. Fijn met haar kopje op mijn hand zoals ze zo graag deed...

Gistermiddag is ze nog nagekeken of een CT-scan nog zin had. Dat zou niet meer lukken omdat ze zoveel tijd niet meer had, de tumor was erg agressief. Dan zou het dus meteen opereren zijn geworden, met oneindig veel risico's en pijn en geen enkel zicht of het ook succesvol zou zijn. Dit kon ik haar niet meer aandoen.

Bedankt voor jullie steun.

Afbeelding
Cinderella
? - 30 januari 2004
Door sylvia
Oooo Loeka wat spijt me dat nu :'(
Je hebt inderdaad denk ik wel de juiste beslissing genomen,maar dat maakt het niet minder verdrietig hé.
Heel veel sterkte en je kunt hier altijd terecht om je verdriet te delen.
Door tieneke
Ohh wat vreselijk voor je!
In het belang van je lieveling heb je wel de juiste beslissing genomen.
Als het al zo vergevorderd is kan je maar 1 ding doen hoe erg dit ook is.
Wat blijven dit toch rotdingen he,zeker als je zelf moet beslissen over het leven van je beest :'(
Je hebt alles geprobeerd en hoopte op toch nog een wonder.....heel veel sterkte... :'(
Door chooky
Lieve Loeka,
Wat erg :'( :'( :'(
Ik weet nooit zo goed wat ik precies kan schrijven om te troosten. Ik type meestal wat zinnen en als ik dan terug lees wis ik het weer uit. Ik wil je alleen maar vertellen dat ik heel erg met je meeleef en je heel veel sterkte wens.
Je hebt een aantal moeilijke beslissingen moeten nemen de afgelopen tijd en je hebt je laten leiden door je liefde voor Cinderella. Je hebt de juiste beslissing genomen. :-* :'( :-*
Heel veel sterkte de komende tijd en probeer je vooral de fijne momenten met haar te herinneren.
:-* :-* :-*
Eva
Door zurca
Ach Loeka,

Wat een triest bericht..Je hebt elke kans aangegrepen, gedaan wat je kon..
Ik hoop dat je haar met een "gerust hart' hebt kunnen laten gaan...
Sterkte!
Liesbeth
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door