Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
oooo ik heb daar ook al eens via eva gezeten ,daar ga ik dus ook echt niet meer heen,die mensen zitten daar niet omdat ze iets te weten willen komen over wat ze in de mik van hun lieverd duwen,die willen daar een verlengstuk van gezellie met bakkie koffie het flair gevoel hebben.En voor wat de rest aangaat zal ook bonzo wel een goed merk zijn,anders werd het hier niet verkocht in Nederland.

Ik ga met Paul mee......de andere kant op als waar het forum is ;D
Door Loeka
zurca schreef:
http://clubs.flaironline.nl/messages/7/ ... 1071254022
O nee, dat is van de Flair! :-X Daar hecht ik dus echt 0,0 % waarde aan. Zij hadden een artikel over iemand met haar huisdieren. Daar hadden ze het doodleuk over een "pluimstaart abessijn" ??? als ras. Sorry hoor, maar als je al niet eens de moeite neemt om dat een Somali te noemen >:( :'(

En oja, ik zat het blad door te bladeren bij de tandarts had het dus niet zelf gekocht. ;D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Loeka op vr 19 dec 2003, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
En oja, ik zat het blad door te bladeren bij de tandarts had het dus niet zelf gekocht.
Oke ,dan heb je geluk,dan wordt het je vergeven ;D ;D ;D
Door zurca
hahahaha het is inderdaad een forum met een heel hoog koffieleutgehalte!!! ik lees daar om die reden dan ook mee en verwacht ook niet goed advies te krijgen. ik stel daar eigenlijk ook nooit een vraag. maar er zitten echt de meest gekke berichten tussen... heeeeeeel af en toe waag ik me eraan om eens wat te zeggen maar dat word je meestal niet in dank afgenomen(als het over voeding gaat..)
laatst had ik daar dus wel een aanvaring met iemand die haar kittens met 10 weken oud had laten castreren en gaf andere het advies dit ook te doen...had gereageerd dat Ik 10 weken erg vroeg vond... hup zij daarboven op, dat ik zat te piepen en geen wetenschappelijke bewijzen had om het tegendeel te bewijzen. er zijn al zoveel jonge katten hier die niet allemaal goed terecht komen blabla bla maar ondertussen fokt mevrouw wel zelf af en toe een nestje katten :-X
heb lang getwijfeld of ik daar op moest reageren en heb dat uiteindelijk ook gedaan maar nog steeds geen reactie terug ;D
ik kan me dus goed voorstellen dat jullie je energie daar niet meer verspillen, ik lees ook meestal gewoon mee tijdens m'n ontbijt ;D
Laatst gewijzigd door zurca op vr 19 dec 2003, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
zurca schreef: hahahaha het is inderdaad een forum met een heel hoog koffieleutgehalte!!! ik lees daar om die reden dan ook mee en verwacht ook niet goed advies te krijgen. ik stel daar eigenlijk ook nooit een vraag. maar er zitten echt de meest gekke berichten tussen... heeeeeeel af en toe waag ik me eraan om eens wat te zeggen maar dat word je meestal niet in dank afgenomen(als het over voeding gaat..)
laatst had ik daar dus wel een aanvaring met iemand die haar kittens met 10 weken oud had laten castreren en gaf andere het advies dit ook te doen...had gereageerd dat Ik 10 weken erg vroeg vond... hup zij daarboven op, dat ik zat te piepen en geen wetenschappelijke bewijzen had om het tegendeel te bewijzen. er zijn al zoveel jonge katten hier die niet allemaal goed terecht komen blabla bla maar ondertussen fokt mevrouw wel zelf af en toe een nestje katten :-X
heb lang getwijfeld of ik daar op moest reageren en heb dat uiteindelijk ook gedaan maar nog steeds geen reactie terug ;D
ik kan me dus goed voorstellen dat jullie je energie daar niet meer verspillen, ik lees ook meestal gewoon mee tijdens m'n ontbijt ;D
heb ik nog een leuke voor je,wetenschappelijk is aangetoond dat bij zo vroeg castreren de groeischijven pas veel later sluiten en de spieren en pezen te klein zijn voor het skelet
Door zurca
sylvia schreef:
heb ik nog een leuke voor je,wetenschappelijk is aangetoond dat bij zo vroeg castreren de groeischijven pas veel later sluiten en de spieren en pezen te klein zijn voor het skelet
nou volgens mevrouw zijn het heel gezonde katten geworden die tenminste niet op de mat zeiken ???
ze zijn goed uitgegroeid en hebben nergens last van... want in amerika doen ze dit al lang en blablabla
denk niet dat dit argument haar van dit idee af kan brengen.. ik heb zelf ook nog wat op internet rond gekeken hierover maar dat wat ik kon vinden was positief.. maar alles geschreven door... juist fokkers zelf...
ach ik maak me er verder maar niet druk om, de meesten geven als reactie dat 10 weken toch wel vroeg was...
bij mij zal er in ieder gevan niet zo vroeg gecastreerd worden....
Door sylvia
Ach tis ook de reden waarom ik al geen zin heb daar iets te zeggen,want het maakt niet uit hoe onderbouwd en wetenschappelijk bewezen je daar dingen neerzet zulke lui als die fokster lullen er als een kip zonder kop overheen,en komen met teksten van het internet die iedere zool neergezet kan hebben,en die hun lekker uitkomen of het verder kant nog wal slaat vragen ze niet naar.Zal niet zeggen dat alle bezoekers van zulke fora zo zijn maar in iedergeval willen ze helemaal niet horen dat hun mening over bv castratie misschien niet geheel strookt met de werkelijkheid,of in iedergeval met de wetenschap.Je moet natuurlijk op een forum met hoog koffie leut gehalte ook geen dingen gaan verkondigen die hemelbewaar beteken dat je je ergens in moet gaan verdiepen,je zit daar tenslotte voor de ontspanning.
Door zurca
inderdaad Sylvia, er word soms wat hoog van de toren geblazen maar dan wel zo dat het in hun straatje past..
en ik kom er inderdaad om eens een beetje mee te lezen zo tijdens m'n ontbijtje. dingen waar m'n haren van overeind gaan staan sla ik meestal gewoon over.. :)
Door sylvia
zurca schreef: inderdaad Sylvia, er word soms wat hoog van de toren geblazen maar dan wel zo dat het in hun straatje past..
en ik kom er inderdaad om eens een beetje mee te lezen zo tijdens m'n ontbijtje. dingen waar m'n haren van overeind gaan staan sla ik meestal gewoon over.. :)
kijk das nou verstandig zou hou je het flair gevoel zo s'morgens vroeg ;D ;D ;D
Door zurca
sylvia schreef:
kijk das nou verstandig zou hou je het flair gevoel zo s'morgens vroeg ;D ;D ;D
;D ;D 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door