balupa schreef: Bij de natuurwinkel kan je ook brokjes kopen van een goed merk kopen let wel op de datum.bedoel je soms yarrah brokjes?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
balupa schreef: Bij de natuurwinkel kan je ook brokjes kopen van een goed merk kopen let wel op de datum.bedoel je soms yarrah brokjes?
Lizzy schreef: Oh, op diverse manieren. Gemengd met brokjes ging nog het best. En toen heeft zij een tijdje vers gegeten. Totdat ze op een dag haar eten ging weigeren en op de trap (daar krijgt zij haar eten) in de woonkamer de hele dag ging staan miauwen dat ze eten wilde. Knap irritant! Ik ben zelfs zo ver gegaan dat ik wat van haar verse eten naar binnen heb gepropt. Letterlijk onder dwang. Dat heeft haar weer een tijdje het verse voer doen eten. Totdat zij weer begon te weigeren en toen was ik het zat. Ik kon er niet meer tegen dat zij de hele dag op de trap naar me stond te "Prrrrr. Prrrrrr. Miauwwwwww. Prrrrr". Ik dacht toen echt "stik, hier heb je je brokkies en geniet ervan". Erg he?!Had je voor de poes een kompleet vleesmenu of ook barf ?
pinkeltje schreef:ja die bedoel ik vroeger gak ik mijn hond dat merk bij veel natuurwinkels loopt dierenvoeding niet zo goed komt mischien door biofood en ekofood van de dierenwinkel in de laatste twee merken zitten veel kruiden mijn hond bleef maar zachte ontlasting houden ik vind het niet nodig dat mijn hond iedere dag ook die kruiden naar binnen kreeg geef hem liever zelf wat als het echt nodig is met mijn katje ga wel proberen te barfen de honden krijgen compleet vers heb je yarra al geprobeert?
bedoel je soms yarrah brokjes?
sylvia schreef: Hier was het de vleesmix die favoriet was bij tijger,dus ook bij katten ....smaken verschillen.hmm......de vleesmix vinden ze lekkerder?volgens mij heb ik toen die andere gegeven en daar haalden ze hun neus voor op...
Kleine boris vindt alles best als het maar regelmatig blijft komen![]()
pinkeltje schreef: even een andere vraag:wat vinden jullie katten nou echt heel erg lekker?dan bedoel ik gewoon vlees e.d he,dus geen versvlees....
ik dacht als ik nou zelf die maaltijden samenstel,en alles wat ze nodig hebben door elkaar mix in de keukenmixer,dan kan ik daar zelf een soort "smaakstof" aan toevoegen natuurlijk,van iets wat ze echt lekker vinden....hebben jullie tips wat ik kan gebruiken als "smaakstof'"?
sylvia schreef:is een idee inderdaad.en wat voor bouilon?is kippenbouilon t beste?
Bouillon ???
Maar dan mag je eerst wel goed kijken dat je inderdaad veel varieerd en zeker weet dat ze alles binnen krijgen wat ze moeten hebben.
Ik denk dat je dan ook die smaak stof over het versvlees zou kunnen gooien.