Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door 2poezels
#360111
:D nou net het avondmaal gegeven en ik ben stomverbaasd!!ze hebben zo'n 25 gr prins total care gegeten,en ook zo'n 25 gr rundvlees (duck) en dat terwijl ze er eerst niks van moesten weten!
ben best trots op ze nu!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#360137
2poezels schreef: :D nou net het avondmaal gegeven en ik ben stomverbaasd!!ze hebben zo'n 25 gr prins total care gegeten,en ook zo'n 25 gr rundvlees (duck) en dat terwijl ze er eerst niks van moesten weten!
ben best trots op ze nu!
Hartstikke goed :D
Door Kefraya
#360180
Geweldig! Ik weet uit ervaring hoe wanhopig je kunt raken als je van alles met de beste bedoelingen voorzet en de peozebeesten weigeren te eten.
De eerste stap is er :D
Door 2poezels
#361880
oke...de eerste stap WAS er >:(
sinds gister weigeren ze alle soorten vlees!!!
blijf het proberen,maar iedere keer kan ik het weggooien!zie het eigenlijk niet echt meer zitten. :'(
Door Kefraya
#361955
2poezels schreef: oke...de eerste stap WAS er >:(
sinds gister weigeren ze alle soorten vlees!!!
blijf het proberen,maar iedere keer kan ik het weggooien!zie het eigenlijk niet echt meer zitten. :'(
Niet wanhopen, voor hetzelfde geld eten ze het vanavond weer wel!
Ik heb in het begin ook best wel veel weggegooid, maar op een gegeven moment zijn ze om en eten ze door. Moed houden!!
Door 2poezels
#362038
hebben jullie trouwens wel is rodi compleet gegeven?
de rodi lamshart vinden ze nog steeds erg lekker,dus misschien dat ze de andere rodi soorten ook wel lekker vinden dan??
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door