Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lil
sylvia schreef: Ik eet zelf geen paardenvlees , valt voor mij beetje onder het opeten van iemand zijn hond of kat, is misschien erg krom maar iedere gek zijn gebrek.
Maar als ik er voor een leuke prijs aan kon komen voor mijn honden en katten om nog meer variatie in te brengen zou ik het wel geven.

Voor mezelf zouik het nog steeds niet kopen, hoewel ik een paardenbiefje erg lekker vind.
Dat komt me bekend voor. Ik rijd zelf paard en ben bezig om er zelf eentje te gaan kopen en ik gruwel dus bij het idee. Heb laatst gratis paardenvlees gekregen en het de beesten maar gevoerd. Wat blijkt? De kat die ik van de manege heb meegenomen weigerde het te eten (is normaal gesproken een vuilnisbak die alles eet). Kan toeval zijn, maar vond het wel typisch dat ook zij geen vriendjes wilde opeten.
Door Nelly
202Spots schreef: Ik eet zelf geen lamsvlees omdat ik pap-lammetje heb gehad,en zou 't niet door me keel kunnen krijgen,
maar ik heb helemaal geen moeite om lamvlees/bot aan de Spots geven :-\

En 'n Hollandse paardenbiefstuk smaakt heerlijk! 8)
en ik kan me een lamskoteletje of boutje prima laten smaken!

Barfplaats wordt gesponsord door