Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kaela schreef: De kat bij mijn verzorgpaarden eet zich gemiddeld 1 keer per maand een paar dagen het ongans aan een zelfgevangen haas. De grootste exemplaren sleept ie mee naar huis om die ergens te verstoppen en dan in een paar dagen op te eten. Dus volgens mij is haas een heel prima onderdeel van het menu. Onze katten eten het goed, dus ik meng het graag door de zelfgemalen kvv prak.Wat een stoere kat! Een volwassen haas is een beste prooi voor een kat, maar zeker ook wilde katten zullen die best wel eens vangen.
Kaela schreef: De kat bij mijn verzorgpaarden eet zich gemiddeld 1 keer per maand een paar dagen het ongans aan een zelfgevangen haas. De grootste exemplaren sleept ie mee naar huis om die ergens te verstoppen en dan in een paar dagen op te eten. Dus volgens mij is haas een heel prima onderdeel van het menu. Onze katten eten het goed, dus ik meng het graag door de zelfgemalen kvv prak.De kater van onze buurvrouw vangt regelmatig konijnen. Ik heb hem een tijd geleden vanaf het balkon geobserveerd toen hij met een konijn de tuin binnenkwam. Hij speelde er een hele tijd mee (laten lopen en weer vangen). Of hij ze uiteindelijk opeet, dat weet ik niet.
kakocavi schreef: Wat een stoere kat! Een volwassen haas is een beste prooi voor een kat, maar zeker ook wilde katten zullen die best wel eens vangen.Ja zeker een stoere! En een dikkerd ook nog, hihi.
Kaela schreef: Ja zeker een stoere! En een dikkerd ook nog, hihi.Haha, wat een heldenbeest!
En hij gaat ook graag na het zware tafelen onder het bloed voor de open haard knorren. Ik zeg: dat is pas echt barfen![]()