Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ruisje schreef: Het aantal in m'n onderschrift minus Ruis. Wij hebben 2 honden en 5 katten.Heeft niets met t topic te maken maar ik zou ook alle honden en katten zo op de foto willen hebben.... Maar zelfs 1 foto van mijn Border lukt me niet en plaats ik ondersteboven
Marpa schreef: Heeft niets met t topic te maken maar ik zou ook alle honden en katten zo op de foto willen hebben.... Maar zelfs 1 foto van mijn Border lukt me niet en plaats ik onderstebovenAls je een pm stuurt wil ik wel een onderschrift voor je maken met je hele beestenboel.![]()
pearlsofpassion schreef: Het verpakken van je eigen mix valt best wel mee hoor. Je kan met bakjes werken of je kan gewoon in hoopjes invriezen en daarna in zipzakken stoppen.Ik zit er nog steeds tegen aan te hikken, tegen t portioneren per maand van 9 kilo karkassen, 17 kilo spiervlees en 4,5 kilo orgaan. Dan is het de vraag of ik wel iets goedkoper vlees (wel kwaliteit) op de kop kan tikken . Maar bijvoeren van sv en orgaan iedere dag bij 20 x kleine porties kattenvoer vind ik waardeloos. Dus dat ik op zoek moet gaan naar ander kvv vlees is 1 ding wat als een oaal boven water staat. Of indd barfen en het wat en hoeveel zelf kunnen bepalen . En toch blijft dat me triggeren.
En je kan het meteen in dagporties voor je hele beestenboel verpakken ipv dat je kvv van vb kiloverpakkingen moet kopen, wat dan nooit helemaal uitkomt met wat je op een dag voert.
Als je barf maalt zal je ook betere kwaliteit voeren dan de kvv van dego. In de hoeveelheden waarop jij zou gaan aankopen, kan je ook echt wel de prijs drukken. Vleesbot gaat meestal per 10 of 15kg, spiervlees per 5 of 10kg. Orgaan soms 5kg, soms per kg.