Ik heb een kater met struviet verleden . Toen hij en zn broer , toen beiden net 9 jaar , bij mij kwamen wonen stonden ze op die zakken van hills voor struviet ( ja allebei terwijl bij 1 struviet was geconstateerd door da) Dat vond ik nogal vreemd en na overleg gestopt met de hills en een variant van prins met kruiden gaan voeren , en als hij dan weer problemen kreeg alleen hij tijdelijk weer die hills . En dat is altijd goed gegaan op prins . Toen ik de hond ( had er destijds nog maar 1) kvv ging voeren hoefde snuf en mijn inmiddels * oude theemuts Kleine niet na de denken die wilden beiden alleen nog vers ! Ze stalen het uit bak waar Nick bij stond te kijken , dus prima katten ook op kvv . Snuit de broer van Snuf weigert dit na ruim 3 jaar ineens niet meer en heeft het licht gezien nu hij 13 jaar is en vreet sinds ik ook darf voor katten heb . En de circusherplaatser van 1,5 jaar moet het echt niet dus ja die eet nog altijd brok , tegenwoordig van Almo die vind hij het lekkerst . Ik doe bij de oude broers wel een klein scheutje water over de kvv en af en toe beetje appelazijn
Na ruim 4 jaar bij mij is snuf nog altijd struviet vrij zonder die hills brokjes en fitter en gezonder dan hij ooit was 4 jaar terug