Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wijkje
Bij het voeren van spiervlees kijk ik naar wat ze graag lusten...En grote grazers lusten ze hier niet graag dus die bestel ik vrijwel niet. Behalve paard..Dat eet zelfs madam Pie die overige dagen geen vers wil eten...
Een hond heeft een baas, kat heeft personeel..en zo werk het hier wel ;)...Ze krijgen hier wat ze goed eten en waar ik goed kan aankomen qua prijs. Het ligt er ook beetje aan hoe bevleesd vleesbot is of ik nog extra spiervlees erbij doe..Soms is het zo bevleesd dat er bijna geen spiervlees bij hoeft..En tegenwoordig maal ik vrijwel alles ivm de oude-kattenbrigrade.. En wat krijgen ze hier in hun bak ; dat ligt beetje aan vraag en aanbod. Maar nu heb ik bijvoorbeeld gans, paard, konijn,kalkoen, hert, ree, kalkoen, kip, wild konijn, fazant.Maar ook lama, duif, biorund hebben ze wel gehad..
Door macchia
Ik voer als spiervlees rund, paard, kip, kalkoen en guanaco (soort lama). Ben pas begonnen, tot nu toe lusten ze dit allemaal.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door