Ik heb de kenwood, nieuwe versie en heb geen problemen.
Met de gewone schijf, liep hij wel eens vast, maar met de speciale schijf van Cindy loopt hij als een trein.
Fazantkarkas heb ik er nog niet doorgedraaid, maar wel de poten. Met vel en al. Gaat eigenlijk prima.
Parelhoenkarkassen maal ik geregeld, heeft hij nooit problemen mee. Dat lukte me met mijn handmolen een stuk moeilijker.
IK ben wel blij dat ik overgegaan ben op een elektrische. Die handmolen was eigenlijk toch niet te doen en hij viel na een jaar gebruik zowat uit elkaar (had wel een Westmark, Pockert schijnt degelijker te zijn).
Fazantnekken heb ik trouwens ook eens gekocht bij Degomeat en die waren niet ontvelt. Ik vond het zo hard tegenvallen, want eens het vel eraf is, blijft er niet veel meer van over...

Voelde me wel wat belazerd. Helemaal omdat de patrijsboutjes ook nog eens allemaal een compleet kaal stuk hadden dat ik eraf mocht halen voor ik het kon voeren. Voor honden gaat dat allemaal nog, maar mijn katten eten dat kale stuk niet hoor. Wel wat weggegooid bij die levering toen ...