Persoonlijk denk ik wel dat je hier problemen mee gaat krijgen bij je katten. Met die dagen van enkel vleesbot en dagen van enkel vlees.
Ik weet alleszinds dat mijn katten er meteen van verstopt zouden zitten. Hier krijgen ze al last als ik het vleesbot op 1 maaltijd en het vlees en orgaan op een andere maaltijd geef. Dat gaat bij vele katten wel goed, maar een hele dag, enkel vleesbot, dat gaat geloof ik nergens goed. Bij honden wel, katten niet.
Je hoeft niet elke dag percé compleet te voeren, maar het vleesbot over alle dagen verdelen lijkt me wel een must.
Verder vind ik ook dat er wel erg veel ei of kuiken in je menu zit. Kuiken is vergelijkbaar met ei (met een vachtje) en niet met een compleet prooidier zoals een muis of gerbil of dergelijke. 4 keer per week ei/kuiken vind ik toch echt wel veel. 3 zou mijn max zijn, 2 ideaal.
Ook vind ik dat ze erg veel grote grazer krijgen (geit, lam, paard, rund enz....) maar ik begrijp dat dat voortkomt uit je barfen met honden. Als ze het erg lekker vinden is het op zich geen probleem, maar ideaal is het toch ook niet, vind ik zelf. Ik zou proberen iets meer gevogelte en zeker ook konijn in je menu te krijgen. Zeker als ze het orgaan (ik zie lamslever staan) niet meteen lusten, zou ik eens proberen of ze een kleiner dier niet beter accepteren.
Iets wild is ook leuk als ze het lusten.