Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door paasnini
Ik hoop dat je thuis zijn bss meet?
Ik hoop dat na het stoppen met de cortico's het probleem niet terugkomt.
Heeft je kat suiker door de cortico's of ben je pas met de cortico's begonnen na de suiker diagnose?
Hou iig in je achterhoofd dat ab en cortico's de bss van je kat beinvloeden dus als je stopt of minderd je de insulinegift zal moeten bijsturen.
Carnibest eend bevat ook geen koolhydraten.
Door Petra
Ik spuit niet :)
Gisteren weer bij de dierenarts geweest en hij krijg nu een half tabletje om de twee dagen ;DHij gaat echt supergoed.Zijn wonden zijn haast volledig verdwenen en ik mag een ander eiwit proberen maar zodra hij jeuk krijg moet ik gelijk weer naar elke dag een tabletje. ;D
Door Petra
Ik wacht nog even tot hij helemaal van de medicatie af is en ik wil graag met een vissoort beginnen want dat vind hij toch het allerlekkerst...en als dat goed gaat dan hou ik hem op Bandit wild en die vissoort voor twee dagen in de week denk ik.
Door Martine-Tom
Petra schreef: Ik spuit niet :)
Gisteren weer bij de dierenarts geweest en hij krijg nu een half tabletje om de twee dagen ;DHij gaat echt supergoed.Zijn wonden zijn haast volledig verdwenen en ik mag een ander eiwit proberen maar zodra hij jeuk krijg moet ik gelijk weer naar elke dag een tabletje. ;D
Is dat wel handig? Niet dat ik er zoveel verstand van heb maar als je een dier toe gaat voegen en hij krijgt jeuk, dan stop je met die diersoort en stop je er pred in, dan weet je dus niet of het stoppen met die diersoort geholpen heeft...
Het lijkt mij dat pred en elimineren best lastig samen gaan...
Door paasnini
Je kat heeft suikerziekte maar je spuit niet. Je roept halleluja over vers maar je geeft prednison waardoor jeuk word onderdrukt en de bss stijgt en de kat werd volgestopt met antibiotica? Hij is mogelijk allergisch en dan voor alle eiwitten.
Ik geloof niet dat ik een warm gevoel krijg bij jouw dierenarts.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door