Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Fijn te horen dat het een compleet voer is. Ze eet de laatste weken van de KVV echt alleen nog maar de wildmix. Geef ze 2x per week nog wat stukjes runderhart erbij. Dat lust ze in ene wel weer??? En dan 1x per week een blokje gekookte koolvis. Het is niet echt afwisselend maar ja het is niet anders.
Onze kat Peewee wil nu ook alleen nog maar de wildmix van bandit. Ook de andere smaken die er redelijk tot goed ingingen wil hij niet meer.
Nu vroeg ik mij bij de andere personen van katten die alleen maar wildmix bandit wilde. Blijven ze het lekker vinden, of willen ze deze smaak ook alweer niet meer?
Is in ieder geval goed te horen dat jouw kat na 3 maanden nog wel de bandit wildmix wilt eten. Dan kan ik hem dit in ieder geval de komende weken voorzetten, in de hoop dat het van tijdelijke aard is. Onze 3 andere katten kunnen dan de 10 kilo KVV die ik net gekocht heb, wel opeten.
Zit er toch over te denken om zelf te gaan malen, lees daar zulke goede berichten over. Ik hoop echt dat het bij mij ook werkt.

De diabetes was bij mij ook geen succes, de vleesmix gaat wel een stuk beter. Wat hij heel lekker vind (vond) was de kipmix bandit voor honden.  ???
Zelf malen heeft bij mij wel geholpen. Mijn katten zijn ook redelijk lastig, het enige dat ze zonder gezeur eten is wild en soms vis. Ik maal nu soms zelf, het scheelt een hoop qua prijs en ik kan er andere diersoorten in verstoppen die ze op die manier ook binnenkrijgen.
Ze lust sinds kort naast de Bandit Wildmix ook Haaks Barf konijn. Wel fijn weer een diersoort erbij. Wel had ze vorige week in de avond gekotst na de 1e keer konijn gekregen te hebben die dag. Bied het aan in 3 kleine porties. In de avond kwam alles eruit. Vandaag geef ik het voor de 2e maal dus ben benieuwd. Wil nu ze dit weer eet ook weer andere dingen opnieuw gaan proberen wie weet is haar smaak weer veranderd. Hoop gewoon dat ze de cattery variant van Tinlo weer gaat eten dan geef ik tenminste compleet met de Bandit wildmix erbij. Nu at ze de laatste maanden echt alleen de Wildmix en daarnaast een aantal keren per week wat runderhart en stukjes kalkoenvlees (liet ze vaak ook deels staan) erbij.

Heb trouwens ook cats nature besteld wat mixsmaken om te proberen.
Laatst gewijzigd door Hondje_ op zo 05 jan 2014, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
kakocavi schreef: Zelf malen heeft bij mij wel geholpen. Mijn katten zijn ook redelijk lastig, het enige dat ze zonder gezeur eten is wild en soms vis. Ik maal nu soms zelf, het scheelt een hoop qua prijs en ik kan er andere diersoorten in verstoppen die ze op die manier ook binnenkrijgen.
Ik heb hier hetzelfde..Wild is favoriet..Heb 1 kat die eigenlijk wel alles lust, maar ook een paar mieperds qua smaken. Om het enigzins betaalbaar en makkelijk te houden, maal ik nu zelf.
Ik heb niet alle merken geprobeerd maar heel vaak vonden ze maar niks of zo, zo . Ik ben daarom overgegaan op zelf malen. Anders ben ik over een jaar volgens mij nog aan het proberen wat ze wel/niet lusten..
Door Martine-Tom
Hert en haas met stip op 1, fazant vinden ze hier niks. En niet geheel wild en zelf zou ik het niet bestellen maar we kregen onlangs een pakketje zebra...en dat vonden ze hier toch een partij lekker!
Hier is duif favoriet, daar zijn ze echt gek op. Hert en haas zijn ook erg geliefd. Verder eten ze elk soort wild dat ik aangeboden heb behalve fazant. Wel heb ik sommige soorten alleen gemengd met andere gegeven tot nu toe, dus weet niet zeker wat ze nou daarvan het lekkerst vinden. Exoten heb ik nooit geprobeerd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door