Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Nee, had ik niet uitgevogeld. Veel erger is het volgende: wij rijden regelmatig op en neer naar Hilversum, Tannetje, en nog een paar andere adresjes om aan specifieke materie te komen. Bandit Konijn, Naturis kvv, Gerbils als VersVoer ze niet kan leveren, blik van ZiwiPeak, gedroogd vlees van Orijen, gedroogd vlees van Perrito om een paar zaken te noemen. En dan moet ik er na vier jaar achter komen dat er Meat&Bones bestaat die dusdanig dichtbij is dat ik er letterlijk een poes naar toe kan gooien mocht ze honger hebben (bij wijze van). Onze Tomtom vertelde dat de afstand hemelsbreed een magere 400 METER was. En ineens donderde de waarheid bij Frits en mij zo ons brein naarbinnen. "Goh, is dat doe Toko met dat groenachtige logo, die we vanuit de voortuin altijd zien"
Ja dus......
Schrale troost dat toen we er gisteren gingen kennismaken. Is dat ze er "pas" drie jaar zitten. Drie jaar ritjes vanuit Malden (bij Nijmegen) naar oa Hilversum, en zelfs een paar keer Maastricht en we stappen er binnen en struikelen over écht álle zaken waar we stad en land voor afstruinden....
En een fijn "natrapje": En als we iets niet hebben dan bestellen we het voor je, ook in kleinere hoeveelheden ja....
Het hele assortiment dat Tannetje uit haar Bandit-lijn verkoopt is er ook, of te bestellen. En een hoeveelheid prachtig houten voerpuzzels om van te kwijlen.....
Het leed is wel wat verzacht doordat Sandra, eigenaresse, vertelde dat ze pas sinds kort ook de kattenlijn van alle merken standaard op voorraad heeft. Wij hebben wat meer ervaring met barfende katten, en voor ik het wist waren we een uur verder, en een leuke deal gemaakt waarin mijn vrijwillige inbreng bestaat uit het te woord staan van mensen die willen beginnen met barf of er praktische vragen over hebben (nadrukkelijk geen medische of diepgravende info, daar zijn de echte deskundigen en boekschrijvers voor). Één telefoontje vanuit de winkel als er iemand een vraag heeft, en twee minuutjes later ben er. Leuk toch!

Barfplaats wordt gesponsord door