Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nina013
Heb je dan die paardenmiddel van NRV? Of een andere? Ik ben zelf ook aan t kijken om een paar gemalen producten te bestellen voor de kat. Lees dus nog steeds aandachtig mee met je ervaringen...
Door Sigbrid
Nina013 schreef: Heb je dan die paardenmiddel van NRV? Of een andere? Ik ben zelf ook aan t kijken om een paar gemalen producten te bestellen voor de kat. Lees dus nog steeds aandachtig mee met je ervaringen...
Ja dit is de paardenmix gemalen NRV . Ik heb alles enkelvoudig zonder premix.
Door Nina013
Ik had nog een rol haas NRV liggen, die heb net in stukjes gezaagd en portie voor de kat uit de vriezer gehouden. Ben benieuwd wat ze er van vind morgen :P
Door NoaKaj
Ik heb vrijdag een levering binnengekregen en ben nu aan het testen. De Parelhoen gaat er prima in bij mijn negental (eerlijk gezegd weet ik niet meer of dat compleet of enkelvoudig is). Vanavond staat iets van Cats Nature op het programma en Paard ligt te ontdooien.
Door Martine-Tom
Hier zijn ze  zaterdag gekomen, konijn ging er prima in. Morgen parelhoen  ;)
Door Annelies78
Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd :o

Een aantal producten worden vernieuwd vanwege het te hoge botpercentage. Voor katten kun je beter de beefmix rund en beefmix vis nemen. Andere producten kunnen minder geschikt voor katten. 

Ze hebben een hele selectie voor katten......zijn die niet geschikt dan ????
Door Sigbrid
Annelies78 schreef: Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd :o

Een aantal producten worden vernieuwd vanwege het te hoge botpercentage. Voor katten kun je beter de beefmix rund en beefmix vis nemen. Andere producten kunnen minder geschikt voor katten.

Ja dat is vreemd , ik bestelde het juist daar omdat ze zoveel keus voor de katten hebben [ de honden eten het ook hoor] ik zal het in de gaten gaan hoeden , wat er verandert en anders ff mailtje voor ik weer bestel.
Door Martine-Tom
Annelies78 schreef: Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd :o

Een aantal producten worden vernieuwd vanwege het te hoge botpercentage. Voor katten kun je beter de beefmix rund en beefmix vis nemen. Andere producten kunnen minder geschikt voor katten.

Ik heb er hier 2 die gelukkig meer bot nodig hebben. Als ik te laag ga zitten krijgen ze plakpoep, en de hond heeft juist weer een wat lager percentage nodig, heel handig want nu eten ze dus gewoon allemaal hetzelfde.

Ik heb kalkoen, eend, kip, parelhoen en konijn besteld en ze lusten ze gelukkig allemaal :)
Door koekje
Ik heb eens van Henk gehoord dat er katten zijn die de premix vies vinden. Misschien dat hij deze versies daarom als minder voor katten geschikt ziet.
Door Parelridder
De Catsnature kvv van Degomeat is met vlag & wimpel geslaagd voor de smaaktest wat mijn kritische Sanne betreft: zonder twijfelen of mutsen zo het schoteltje leeg! Ik stel in principe zelf samen, maar dit is voor ons een prachtige voor situaties waarin kvv handiger is :)
We hebben de hert/bosduif (met lamsorgaan) en de paard (met kalkoen, konijnorgaan en eendagskuikens) geprobeerd. In de roos!
Door NoaKaj
Mij valt ook op dat het kieskeurige tuig best veel smaken erg lekker vindt. Ik ga in elk geval de Parelhoen, Konijnmix en Bibi blijvend invoeren. Kwartel daarentegen vonden ze niet te vr*ten, daar heb ik de helft van weg kunnen gooien. Ook bosduif was het niet helemaal. Tja, kwartel en bosduif zijn natuurlijk ook heeeeeel anders dan Parelhoen (zucht).
Door wijkje
koekje schreef: Ik heb eens van Henk gehoord dat er katten zijn die de premix vies vinden. Misschien dat hij deze versies daarom als minder voor katten geschikt ziet.
Dat waren die zeker van mij :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door