Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door mexxum
Ze heeft gisteren een eendennek verorbert. In 2x. De 1e keer had ze een cm eraf gekauwd in 30 min (eerst voorzichtig en steeds beter). De 2e keer ruim een uur met de rest bezig geweest. Ze moest echt werken, maar hield flink vol.
Naast het lamavlees heeft ze ook het wilde konijnenvlees en paardenvlees gehad en alles verdwijnt zonder problemen naar binnen.
Morgen kale kwartel!!
Laatst gewijzigd door mexxum op vr 23 aug 2013, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pearlsofpassion
Super!

Das wel het voordeel van maar 1 kat, ze kan er gerust een uurtje aan liggen knagen.  Hier gaat dat natuurlijk niet...  ::)
Door mexxum
Haha, en dat voordeel is nu teniet gedaan door de komst van Minka
Afbeelding
Afbeelding

Minka kende alleen brok en natvoer, dus dat heeft ze de eerste dagen hier ook gekregen.
Na 2 dagen kvv (eet ze ook, maar langzaam), heeft ze vandaag haar 1e visje gehad. 2x een halve, gedeeld met Molly.
Hopelijk kan ik haar straks op hetzelfde menu zetten. Ze is nog jong, dus ik heb goede hoop dat ze alles wel leert mee eten.
Door pearlsofpassion
Gewoon overzetten, is mijn raad.
Brok en blik de deur uit. 
Nu ze nog zo jong is, is ze het op een paar dagen gewend.

Gewoon overzetten is minder belastend voor haar spijsvertering dan het mengen.
Door mexxum
pearlsofpassion schreef: Gewoon overzetten, is mijn raad.
Brok en blik de deur uit.
Nu ze nog zo jong is, is ze het op een paar dagen gewend.

Gewoon overzetten is minder belastend voor haar spijsvertering dan het mengen.
Ik heb ook niet gemengd.
Ik heb haar de 1e dagen op haar oude voer gehouden zodat ze geen extra stress zou ondervinden.
Daarna is ze overgegaan op KVV en vandaag heeft ze haar 1e barf maaltijd. Kippennekje, stukje spiervlees en orgaanmix. Het nekje heeft ze net opgegeten, heel netjes en vol overgave :-D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door