HildeR schreef: Hele mooie drolletjes hoorDoki had laatst blauw....van een ab kuurIk had laatst roze drollen gevonden in de kattenbak - denk van een gesloopt kattenkruid speeltje
![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
HildeR schreef: Hele mooie drolletjes hoorDoki had laatst blauw....van een ab kuurIk had laatst roze drollen gevonden in de kattenbak - denk van een gesloopt kattenkruid speeltje
![]()
jasmijn schreef: Wat mij trouwens wel op is gevallen is dat mijn katten die op barf staan regelmatig meerder kleuren poep hebbenJa, hier heeft Sien soms een stukje oranje in haar drol. Dan zit er een plukje haar(bal) indan begint het met diep donker bruin, dan word het wittig en daarna komt dan of iets geels of licht bruin, ziet er altijd heel kleurig uit in de katten bak
![]()
![]()
jasmijn schreef: Hihihih dit is geen krijt poep hoor zo als de rest al zegtJa, heel afwisselende stront, die barf-beesten
Wat mij trouwens wel op is gevallen is dat mijn katten die op barf staan regelmatig meerder kleuren poep hebbendan begint het met diep donker bruin, dan word het wittig en daarna komt dan of iets geels of licht bruin, ziet er altijd heel kleurig uit in de katten bak
![]()
![]()
koekje schreef: Aangezien Mowgli nog niet zo lang weer rauw eet en zn vleesbot (meestal?) ook nog eens gemalen, denk ik dat hij qua barfervaring van zn binnenkant nog steeds als nieuweling aangemerkt kan worden.Mowgli is nu 19 maanden oud, wij hebben hem als kitten gekregen en hij stond toen al op vers. Hij had in maart 2012 'kleine onderbrekeing' met vers door die loodvergiftiging, maar vrij snel ben ik weer overgegaan op vers. In het begin half vers half blik (zonder graan met een hoog percentage vlees), maar heb uiteindelijk min of meer doorgedrukt dat het blik zo goed als niet meer gegeven wordt. Het blijkt ook steeds weer dat Mowgli liever vers eet, mits hij krijgt wat hij lust.
Dus langer en meer en bij voorkeur ongemalen barfer maakt dat het mogelijk weg zal gaan.
Mowgli schreef: over de ontlasting. Voor hem moet katten- en hondenpoep donkerbruin zijn... Mijn argument dat onze ontlasting rood is bij bietjes en groen bij spinazie, daar luisterde hij niet naarHier poepen ze eigenlijk nooit donkerbruin...![]()
Annemarie Rijnveld schreef: Krijtpoep verpulvert geheel. Als je even gaat googelen op YOUTUBE in het engels kan je ergens een voorbeeld vinden van wat nu echt krijtpoep is.Ik heb gezocht maar kon niet vinden. Heb jij misschien een link naar de vidio, of een tip welke zoekwoorden ik moet gebruiken?