Dus bijvoorbeeld
1 kg konijnen delen + 1 kg geiten vlees +375 g kippen hart
1 kg kippen nekken + 1 kg kip filet +375 g eenden lever
1 kg eenden nekken + 1 kg kip filet + 375 g lams nier
1 kg kwartel karkas + 1 kg ree vlees + 125 g kippen hart + 125 g eenden lever + 125 g lams nier
Dan heb ik al 4 mixen, totaal 9,5 kg en daarmee zit ik wel aan de max van wat ik aan ruimte heb.
Ik moet zeggen dat ze, nu ze het al een 2 weken elke avond krijgen, s'avonds helemaal staan te springen voor hun bakje eten. S'ochtens met de brokjes van de dierenarts wordt er ook wel gemiauwd maar een stuk minder overtuigd zegmaar.
Tot nu toe heb ik het geluk dat ze alles lusten wat ik ze voorschotel, en het kauwen op de botten gaat ook steeds beter.
Het leek me ook een leuk idee om stukjes vlees en dergelijke te gaan drogen als tussendoortje in plaats van die troep die je in de winkel koopt. Als ik het ga doen wil ik het ook goed doen dacht ik zo haha.
En haleluja wat gaat het goed met ze! Die rooie waar ik me het meest zorgen om maakte (met de blaasgruis) had altijd een wat stuggere vacht dan de andere, maar zij is nu gewoon zooo zacht geworden niet te geloven. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik ze straks helemaal overzet

Nog even een vraagje, misschien weet iemand hier iets op. Rocca heeft nogal de neiging om bij stress (vooral voor het eten als het haar te lang duurt voor ze haar bakje krijgt) om hele plukken haar uit haar vacht te trekken. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen? Nu is het sowieso een wat angstig katje, snel van alles onder de indruk en schrikt ook snel (zij is degene uit het asiel) maar nu heeft ze een vrij grote kale plek op haar rug door al dat haren trekken...