Anne in Duitsland schreef:
Nee, dat zou ik inderdaad kunnen proberen. Ik bestel die altijd bij Frischfleisch-Express; heb jij nog een ander adresje toevallig?
Momenteel bestel ik bij Zoobedarf Hitzegrad in Krefeld, die hebben veel van Kiezebrink (zitten niet te ver bij Lupa vandaan, dus iik denk dat Lupa 1 van hun leveranciers is). Voor kattenbarfers in Duitsland die NIET supplementeren met poedertjes is HItzegrad momenteel de aanbieder met de meest verschillende diersoorten. Tis alleen wel puzzelen vanwege Kiezebrink mixen die helaas super fijn zijn gemalen, maar beter als alleen kip, kalkoen, rund, paard en lamsvlees voor een kat.
Kip- en kalkoendingen haal ik bij de turkse supermarkt en runderlong om te drogen bij de nieuwe barf shop bij ons om de hoek.
Anne in Duitsland schreef:
Oef. Het is wel veel gevogelte zo, maar altijd nog beter dan Orijen, ja toch? En ze is zácht nu! Ze heeft al zeker een week geen brokken meer gehad, en ik merk het echt aan d'r vacht.
Mowgli krijgt momenteel ook veel gevogelte (duif, fazant, kip, eend), omdat ik dat bij Hitzegrad kon krijgen en ik wil niet teveel grote grazers geven. Momenteel krijgt hij ree/hert als grote grazer en soms rund. De wilde vogels eet hij heel graag, kalkoen vindt hij nog steeds niet te pruimen en (bio)kip (das Tierhotel) is zozo, net hoe zijn pet staat. Kangoeroe eet hij trouwens ook erg graag, is helaas ook weer uit het assortiment bij Hitzegrad
Helaas is ook de fazant weer uit het assortiment bij Hitzegrad en parelhoen wilden ze niet opnemen

Nouja, ik heb voor de komende maand nog genoeg vlees in de vriezer, dus pas in het nieuwe jaar kan ik weer eens navragen bij Hitzegrad.