Moderators: koekje, pearlsofpassion
superzonica schreef: Mijn dame eet kvv en nu nog brokken, tot de zak op is, zeg maarZohee, dat is een oud bericht! Weet ik gelijk wanneer ik ook alweer begonnen was![]()
superzonica schreef: Zohee, dat is een oud bericht! Weet ik gelijk wanneer ik ook alweer begonnen washeej, da's leuk!!
Eigenlijk valt er dus iets te vieren: al 2 jaar vers!
Huskymeisje schreef: Ik heb anders gestemd. Mijn ene kat (Rocky) staat volledig op vers. Wel combi kvv met barf maar iig volledig vers. De andere kat (Rambo dus) hongert zichzelf nog liever dood dan dat hij vers gaat eten. Eerst ging het best goed toen ik begon met hb door het blikvoer te mengen. Maar op een gegeven moment vond meneer dat er toch teveel hb door zijn blikvoer kwam en vrat hij het niet meer. Hij vrat alleen nog een paar brokjes per dag en dat was het. Hij zag er niet meer uit, was echt mager aan het worden en ik durfde het dus niet langer meer aan. Ik heb hem dus toch maar weer op zijn oude voer gezet. Het is niet anders.Kan ik niet opnieuw stemmen?
Rianne145 schreef: Mijn 2 katten krijgen sinds een week of 4 kvv en een aantal barf onderdelen. Ik moet zeggen dat ik me gelukkig mag prijzen met het feit dat ze het heel makkelijk eten. De carnibest gaat er lekker in. 1 kat had wat overtuiging nodig dat een kuiken eetbaar was en niet alleen leuk speelgoed, maar ik heb hem 1 keer gekookt en toen viel het kwartje dat de bedoeling was dat ze het moest etenWat grappig, zo op oudjaarsavond zit ik eens m'n bericht terug te lezen. Inmiddel dik 2 jaar verder. Nog steeds erg tevreden!!!!! Ze krijgen nu voornamelijk kvv met af en toe een lapje vlees, kwartel of kuiken. Ik wil graag met ze barfen, maar ik krijg het niet voorelkaar. Ze begonnen steeds minder bot te eten en ik kwam hopeloos met m'n percentages in de knoop. Ze krijgen nu minimaal 4 merken kvv en dat bevalt prima. Ik wil graag nog meer prooidieren voeren, maar financieel is dat niet haalbaar. Ze eten dat wel erg graag! (kwartel, rat, muis). Ik moest in het begin er wel aan wennen, vond het een heel gedoe met invriezen, ontdooien enz. maar dat gaat prima nu. Verder krijgen ze kuikens, kippenek en wat orgaan vlees. Morgen krijg ik hart van een koe en kopvlees, ben benieuwd wat ze daar van vinden. Ik heb wel grote moeite om er aan te komen, maar heb eindelijk een slager gevonden die in ieder geval rund voor me heeft. Ik zoek eigenlijk nog eend en andere dingen, maar dat zal wel komen.
Ik ben super tevreden over hoe ze er uit zien. Ze glimmen een stuk meer dan op de brokken. De ontlastig is een stuk!!! minder. De eerste twee weken hadden ze nogal last van diaree, maar dat is nu over en ik moest er aan wennen dat er maar zo weinig in de kattebak zat aan ontlasting.
kattenbella schreef: Ik ben echt aan het zoeken en aan het klooienWOW![]()
Ik heb ze nu wel helemaal op de carnibest en van de Hills af. Wel heb ik er de bio Yarrah brokken bij. Ik geef in ieder geval eens per week kippenvleugels of nekjes om goed te kauwen en ook regelmatig vleeslappen .
Het gaat alleen om een groep van 34 dieren, dus ik zoek een grootgrutter zeg maar
Vandaar de brokken er nog bij.