Het probleem is alleen dat op de tinlo verpakkingen niet staat aangegeven wat de bot percentages etc is.
Dat zeiden ze in de winkel ook dat dat dus gewoon niet aangegeven staat.
En dat klopt want ik heb ook naar de verpakking gekeken en het staat er niet.
Ik lees jullie berichten allemaal nu pas.
Heb gisteravond niet meer gekeken.
Wel inderdaad geprobeerd Rossi alleen spiervlees te geven maar dat eet ie gewoon niet.
Ik heb er best wel veel uit gelegd.
Lam gehakt, rundergehakt, tartaar, kipfilet, poulet maar helaas.
Vanmorgen heb ik dus toch gehakt door zijn vlees geroerd en stukjes poulet fijn gesneden en er doorheen gedaan.
Hij heeft wel wat gegeten met een combi van een klein beetje tinlo konijn en makreel.
Ik ga vandaag naar de winkel om iets meer spiervlees te halen.
Vito heeft alles opgegeten. Zijn menu was konijn. Een mix van tinlo en de all animal met ook wat poulet en tartaar erdoorheen.
Beetje arnimonda erover. Hij heeft alles opgegeten.

Ik weet wel wat ik ze voer elke dag. Ik hou voor beide een voedingsdagboek bij. Dit moest ik destijds voor mezelf doen en het leek me oké als ik dat voor hun ook zou doen. Ik zet een :-( als ze de smaak niet eten en een :-) als het wel word gegeten.
Rossi heeft gisteren niet meer gespuugd nadat de kip met konijn had gegeten en de vezels erdoorheen.
De verhoudingen die hieronder staan geschreven vind ik moeilijk. Op de kant en klare kvv staan gewoonweg de verhoudingen niet aangegeven.
Dat ie verstopt zit baseren jullie dat op het spugen, of dat zijn ontlasting grijs is, of beide?
Ik heb inderdaad gisteren en de dierenarts gebeld en eergisteren ook ivm het bloed bij zijn ontlasting. Mijn dierenarts is niet tegen vers voeren.
Het advies had ik hier geschreven. Zonnebloemolie of inderdaad die vezels met probiotica. Jullie advies is spiervlees. Maar voorop gesteld dan moet hij dat natuurlijk wel willen eten. Ik he dus gisteren het advies opgevolgd en inderdaad die vezels erin gedaan. Vrijwel direct erna ging hij naar de bak,
Ik ben wel blij dat ie gisteren naar de bak is geweest.
En vandaag ga ik naar de poelier. Maar ik heb ook geen zin steeds vlees te moeten blijven weg gooien

Vanmorgen heb ik die vezels ook door zijn eten gedaan.