Omdat ik net een beetje in het ritme kom met het barfen van de honden ben ik nog niet echt bezig geweest met barfen voor de katten..
hier en daar krijgen ze wel eens wat vis uit blik (zalm, tonijn) een stukje kipfilet of een kippennekje en wat gehakt ofzo..
Ik heb wat kwartels in de vriezer liggen die 1 kat eet (met moeite) de andere 2 trekken hun arrogante poezeneusjes ervoor op

Maar goed, ik dacht, laat ik eens kijken of ik wat meer prooidiertjes ed. kan krijgen.
Nu heb ik op www.prooidier.nl gekeken en de site ziet er goed uit, ik geloof dat ze ook per post verzenden, voor de katten hebben ze ook best wat variatie (muizen, ratten, hamsters, kwartels, duif etc)
maar ik schrok best van de prijzen..
23 euro voor 1 kg muizen..

En als je ,stel, 1 kg hamsters besteld, hoe lang doen ze dan met die ene kilogram? Hoeveel hamsters krijg je dan en hoeveel wegen ze ong?
Ik heb geen idee waar ik hier in de buurt prooidieren anders dan de kwartels en eendagskuikens (de broederij zit zo'n beetje om de hoek) vandaan kan halen..Hoe doen de eigenaren van de barf-katten dat?
Als ik de katten wil laten barfen moet ik dan gewoon rekening houden met zo'n fikse rekening?
Ik ben ook best bang dat ze het niet eten..maar ik wil het wel proberen