omdat ik aan de uva studeer, resideer ik daar meestal ook, en mn huis woont er dus.
nu heb ik wel gemerkt dat ik niet aan alles makkelijk aan kan komen, zeker niet dingen om een volledige barfmaaltijd samen te stellen.
spiervlees ed kan ik eventueel ook bij meneer heijn halen, maar dingen als karkassen en ander gevogelte dan kip is erg moeilijk.
ik heb 1 groot nadeeltje; ik ben slechtziend.
ik kan verder redelijk goed functioneren op mijn manier, maar ik heb wel mn beperkingen, waaronder op zoek gaan naar plaatsen waar ik barf onderdelen kan halen, moeilijk is.
via internet/webshop bestellen zou een optie kunnen zijn, maar dan moet ik altijd meestal gelijk een kilo halen. aangezien ik van veel stukken vlees niet weet of de katten het wel lekker vinden, koop ik altijd eerst een klein stukje (dus 1 lamshart bv).
ook wil ik eerst graag zien wat ik koop, vandaar mijn voorkeur voor winkels/markt.
ik woon naast de dappermarkt, en fiets niet half amsterdam af voor 1 kwartel. ook vanwege mijn zicht; ik kan me niet goed orienteren op plaatsen die ik niet ken of in een winkel waar het druk is (heb ik geen overzicht en risio op ongelukken etc).
ook ben ik wel eens verdwaald in adam

weten jullie dus adresjes waar ik barf onderdelen kan halen?
het liefst rondom de dappermarkt, en eventueel de albert cuijp (daar woont een vriendin, en we gaan soms samen naar de peperbol, vriendin zit alleen een jaartje int buitenland). albert cuijp is voor mij ook goed met tram te bereiken, dus das ook fijn. dappermarkt kan ik gewoon te voet doen.
of mag ik misschien een keertje mee met iemand die daar inkopen voor zn beestjes gaat doen?