Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ingeastrid
Hallo,
geen geld, daar weet ik helaas alles van! (echtgenoot werd werkloos, omscholing tot onderwijzer en toen invallen, geen vetpot...nu gelukkig bijna fulltime)
Natuurlijk kun je doen wat hiervoor al gezegd is, aanbiedingen afspeuren...kippenekjes koop ik ij mijn CB dealer voor 80 cent! (10 nekken) helaas eet maar eentje ze..
Ik zou zeker es gaan praten met de slager in de buurt.

Dan ga ik nu even vloeken in de kerk (vergeef me mijn zonde) ...je zou es moeten kijken of je geen catloversgold brokjes kan krijgen in je buurt. Dat zijn brokjes, maar dan zonder granen en andere rommel. Als je 1 zak koopt is het 21,95 voor 5 kilo en dat vind ik niet duur, maar bij 8 zakken is het zelfs nog maar 19 euro voor 5 kilo. Misschien met iemand anders?
Ik weet dat vers vlees voorkeur heeft, maar wij hebben ook twee katten die nog erg moeten wennen aan vlees en die wel brokjes willen.

het spijt me vreselijk voor je van Nirvana...hopelijk is ze in Nirvana..
Inge
Door *monique*
Bedankt voor je tip en je medeleven :-*
Ik ben nog steeds aan het rondspeuren.
Vandaag heb ik vlees gehaald voor manlief en mijzelf bij de Lidl en mijn man was verbaast over het feit dat ik zo goedkoop uit was. Dus wie weet... ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door