Omdat ik liever barf dan kvv geef vraag ik me af wat ik dan in plaats van kippenbotten kan geven.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Dat deed ik in het begin ook hoor! ik heb hele kuikens uit elkaar zitten trekken anders at Bailey het niet. van lief en lee heb ik er meer veertjes aan laten zitten (die trok ik eraf anders at hij het niet) en nu eet hij ze met smaak in zijn geheel. zelfs hamsters en woestijnratjes eet hij in zijn geheel op nu!!Gelukkig hoefde ik de veertje er niet af te plukken, denk niet dat ik dat er voor over zou hebben gehad. Wel leuk trouwens die drolletjes verpakt in veertjes
Mijn kat had ook erge jeuk.. (schilfers) en ik begon te vermoeden dat hij last had van 1 of andere mijt. Ik heb hem een paar keer behandelt met frontline..en nu gaat het eindelijk een stuk beter...en de plekjes beginnen nu te genezen.Ik ben er vrij zeker van dat het met haar voedsel heeft te maken. Ze krabt namelijk maar af en toe, niet de hele dag. Soms hele dagen zelfs niet. En als ze dus iets eet wat ze niet mag (bv de brokken van mijn andere kat) begint ze na zo'n 4 tot 6 uur als een bezetene te krabben en likken.
Mischien dat jouw kat geen voedselallergie heeft maar ook last heeft van een mijt?