[quote="*Robin*"]
misschien kan je eerst kippennekken proberen die kunnen haast niet splinteren omdat het uit werveltjes bestaat. die kan je ook platmeppen en dan hou je een soort gehakt over

als ze daar goed aan gewend zijn kan je nog een keer vleugels proberen. misschien is het toch net iets te groot geweest om te verteren of is hun maagzuur nog niet efficient genoeg ???
[/quote]
tot nu toe heb ik nog nergens kippennekken uit kunnen halen, ik woon in het zuiden en ik heb nog niet veel gezien. Alleen vleugeltjes, kwartel, lever, maagjes en hart, dat lukt wel en cb, maar voor de rest nog niets. Ik ben al bij slager, poelier op de markt, makro en nog een vleeswinkel geweest, maar helaas
ik ben toch van plan om ze op cb te zetten en daarnaast af en toe af te wisselen met kippenvleugel of kwartel en wat ik nog kan krijgen..zodat ze toch eens lekker kunnen knagen.
wat betreft dat maagzuur, ze krijgen s morgens nog brokken en ben pas begonnen met het geven van vleesbot. Eigenlijk om te proberen. Dus ze zullen zeker nog moeten wennen.